Hallo meiden,
Fijne sinterklaas allemaal! Jullie nog plannen? Ik ga weer aan het werk dus voor mij weinig sinterklaas vandaag!
Emi ben benieuwd hoe het met je is? Ging het een beetje vrijdag?
Ik ben vrij in het begin (1e 2 weken) 2 kilo aangekomen maar daar is het bij gebleven. Ik ben vrij stevig van mezelf en was net weer druk aan het lijnen met shakes en repen toen ik gelukkig zwanger bleek te zijn. Toen moest ik natuurlijk meteen stoppen met die shakes en kwam ik snel 2 kilo aan! het valt mij nog mee dat ik ondanks dat ik zoveel meer eet ( meer brood en tussendoortjes) nog maar 2 kilo ben aangekomen in 5 weken tijd. Merk je toch dat je lichaam nu meer verbruikt! Want beweeg ook veel minder omdat ik veel meer slaap of moe op de bank zit!
Hoop dat ik het gehele aankomen een beetje binnen de perken kan houden want anders heb ik het er nog lang niet af na de bevalling!
Marloes Juist hier kun je even lekker zeuren! Moet je ook vooral doen 😉
Na mijn late dienst van vandaag heb ik 7 dagen vakantie! Joehoe!!! heb zoveel zin! Veel leuke dingen gepland!
Heb gister trouwens een babykamer uitgezocht! Mijn vriend en ik waren er meteen helemaal weg van! Ach het is wel vroeg maar ja we vonden hem gewoon heel mooi 😊
Voor degene die het willen zien hieronder staat de link!
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1024&groep_id=37&merk=2477 Fijne zondag meiden!