hier ook wel wisselend. in het begin vooral hartig. dat is waar ik zelf sowieso het meest van houd. maar de laatste tijd ook veel behoefte aan zoet. vreet ik zo een lading negerzoenen op :oops:
ja nou als we over bakerpraatjes gaan kunnen we ook wel ff kijken wie wat heeft in de volgende:
Urine licht of donker? mijne heel lciht. zou wijzen op een meisje
Hartslag ukkie boven of onder de 140. bij mij erboven. gemiddeld 160! zou ook wijzen op een meisje
erg moe en veel willen slapen of veel energie? ik heel moe en wil de hele dag wel slapen. ook een meisje.
last van je navel of niet? heeeeel af en toe. ook meisje. bij david had ik het helemaal niet.
vaak misselijk? mwah valt wel mee. zou wijzen op jongen. maar goed wel beetje last van dus.
groeit het haar op je benen sneller? nee niet echt. Bij ja een jongen, bij nee een meisje.
chinese conceptie kalender geeft bij mij en dus bij jullie een meisje aan. maar dat deed ie bij david ook!
bekijk je nagels en kijk daarna hier:
http://baby.rubriek.nl/baby/wordt_het_een_jongen_meisje.php (ff scrollen naar nagels)
wordt je haar dunner en vlassiger? dan een meisje. wordt het vol en glanzend een jongen. bij miij geen van beide, maar meer het eerste denk ik dan.
wil je er goed uitzien? jongen. boeit het je niet, meisje. bij mij het 2e :oops: voel me soms ook echt een slons!
groet je buik de eerste maanden heel snel? dan een jongen. zo niet een meisje. ja bij mij wel snel. maar tis ook mn 2e dus of dat telt?
grote volle borsten? dan een meisje, zo niet, een jongen. tsja kan hier niet zoveel mee omdat ik ook bv geef, dus is niet echt objectief dan
zachte handen? meisje, ruw? jongen. mijne zijn zacht.
groeien je nagels sneller? dan jongen. geen veranderin, meisje. bij mij geen verandering.
goed het meeste zou bij mij dus duiden op een meisje. en bij jullie?