EsReOud lidBerichten: 1.629Lid sinds: 1 januari 2005
Tijgertjuh.... gefeliciteerd met jullie zoon!!
pumi schreef:Owh en nu ben ik wel erg aan het spammen.. maar vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik ben gewoon al terug op mn oude gewicht :mrgreen: dus denk dat ik er zelfs onder ga zitten!!!
Rian-kippie schreef:hier ook alweer zo goed als terug op gewicht!! enne idd lekker meteen weer normale kleren aan!!!
hier ook even aan het tobben met flesjes, Hailey heeft de avant flessen, met 0+ maanden speen... maar iedere keer zit ze na 20 minuten pas op de helft of er net overheen, en heeft dan de kracht niet meer om verder te drinken en valt in slaap.... met als gevolg dat ze dan 1,5 a 2 uur later alweer komt voor de fles!!
ben nu de 1+ maandenspeen aan het uitkoken... die maar ff proberen... scheelt niet heel veel, maar is voor haar misschien beter!
E82 schreef:Hier ook BIB, maar ook een erg slechte nacht gehad. Erg misselijk en van half 2 tot 4 ook onregelmatig weeën. Uiteindelijk nog wel even in slaap gevallen en het is een stuk rustiger nu. Zoonlief is naar opa en oma dus ik denk dat ik straks mooi nog een tijdje ga proberen te slapen.
Jolanda, beterschap en slaap ze straks ook
EsRe schreef:
Voor wat betreft de kilo's, ik denk dat ik nog wel even in mijn positiekleding moet lopen. Ik ben nu 24 kilo :shock: ja, jullie lezen het goed... 24 kilo :shock: aangekomen, en ik was er eigenlijk al 10 te zwaar, so you do the math......!! Het gaat bij mij dus even duren voordat ik weer in de gewenste kledingmaat ga passen. Maar ach, als i er maar een gezonde mooie dochter voor in de plaats heb, wat zijn die paar kilo's extra dan waard?
suusdemuus schreef:Hey rian
Ik denk moet toch even op je reageren ik heb ook de avent flesjes allemaal gehad met allerlei soorten spenen
en Jesley had de kracht ook niet waardoor die in het ziekenhuis belandde daar hadden ze ook al niet zulke goeie
ervaringen met avent (terwijl ik die zelf wel had met me oudste jongens)
Nu heb ik toen Jesley in het ziekenhuis lag op advies van een andere moeder met hetzelfde probleem kindje had de kracht ook niet een difrax S flesje gekocht das zo,n flesje met een kronkel de speen is beter dan de avent kleiner en zachter nu heb ik er aparte 3 standen spenen bijgehaald van difrax 0 maanden.
Geloof het of niet maar jesley is dezelfde dag nog van de sonde afgegaan en dronk zelf goed.
Ik heb jesley in het ziekenhuis eerst op stand 2 laten drinken en toen die moe werd laten boeren schone luier gegeven zodat ie wat wakker werd en toen op stand 3 verder laten drinken. Inmiddels drinkt ie op stand 1 en het gaat super.
Misschien moet je dat eens proberen kan je een hoop ellende schelen hoor.
Verder wens ik iedereen succes en tijgertje gefeliciteerd met je zoontje
Liefs Suus
Jolanda10 schreef:Kan me trouwring amper aan houden. QUOTE]
Ik heb mijn trouwring al maaaaanden niet meer om... ik heb van mezelf hele smalle vingertjes, dus een klein beetje vocht en hij paste al niet meer...
Als ik nu 's ochtends wakker wordt moet ik eerst mijn vingers buigen en strekken, het zijn net worstjes....
Jorina; wij weten natuurlijk al dat het een meisje wordt, dus ik ben nu het meest nieuwsgierig hoe ze eruit ziet. Als ik kinderen had gehad met mijn ex dan (allebei blond haar en blauwe ogen) dan weet je natuurlijk dat er een blanke baby met blauwe ogen gaat komen. Maar nu...... ik ben zo benieuwd... kroes, krul of steil haar, blond of bruin, blauwe of bruine ogen, en hoe donker ze wordt, of misschien blijft ze wel licht van huidskleur..... kan niet wachten om te zien hoe ze eruit ziet!
E82 schreef:
Denk niet dat het hier vandaag al door gaat zetten hoor. Heb ook geen tijd, zo eerst !
E82 schreef:H83, denk dat ik gewoon een beetje zenuwen aan het krijgen ben en daarom elke dag wel iets heb waarom het die dag eigenlijk niet kan!! Hoewel ik ook wel erg graag kennis wil maken met dat mensje in m'n buik!! Zit een mens toch raar in elkaar hè!
minimi schreef:hmmmmmmmmmm ben trouwens benieuwd hoe het met Florence26 is....:-D
Maj schreef:ooh dat is niet handig zeg, ik zitn in geldrop en daar weet ik eigenlijk niet hoe lang ze afwachten, mijn vk in het dorp wacht in ieder geval af, dus nu vraag ik woensdag maar wat ze in het zkh gaan doen...
Enneuh, ookal ben je geen 40 weken, je mag altijd balen!!! ik kan het met helemaal voorstellen!
Maj schreef:ja dat hoop ik ook, ik ga ook voetreflex laten doen, zodat het elkaar kan versterken hoop ik!