Dames hier kunnen jullie gezellig verder kletsen!
liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Suuzje schreef:Deel 3!! :shock::shock::shock::shock::shock:
Niet te geloven zeg.... heb ik nog niet bijgelezen, moet zo naar yoga, maar hierbij zoals beloofd een foto van mijn boxkleed! 😃
Jolanda10 schreef:Hoi meiden,
Ff een kort berichtje van mij. Bij de verloskundige een goed gesprek
gehad over wat er nu fout is gegaan in de communicatie en hoe dat heeft kunnen gebeuren.
Uiteindelijk hebben we daar alle 2 wel vrede mee. Ze heeft zo goed als mogelijk gekeken hoeveel vruchtwater
Er nu aanwezig was... Niet veel maar ook niet zo weinig om alle alarmbellen te laten rinkelen.
Ik moet nu heel nauwkeurig in de gaten houden hoeveel ik de baby voel, maak ik me zorgen moet ik meteen bellen.
Lig nu op bed en ben behoorlijk op van alles, dus ga proberen wat te slapen..
Rian-kippie schreef:@ selog, zelfde bloeddruk hebben we... waar baseerd ze dan op dat je volgende week wel eens zou kunnen gaan bevallen? heeft ze al inwendig onderzoek gedaan?
enne ja ramen zemen is van mij ook geen favoriet, maar ben altijd weer blij als ik naar buiten kan kijken hihi
@ kapster, geniet van je rust op de bank!
hier niet zo'n lekkere bui, heb mezelf net verwend met een halve zak chips met een schaaltje dipsaus! hoe bedoel je emo-eter...
ergens valt het me toch tegen dat het van onder allemaal nog potdicht zit!! had ergens zo gehoopt dat mijn verwachtingen van dik overtijd lopen niet waar zouden zijn... maar ik vrees dat ik toch gelijk heb..