@Eef: jij moet gewoon nog studeren!!! pfffffffff, succes ermee hoor!En wat dapper van je man om nee te zeggen tegen zijn baas. Het zal vast niet helemaal lekker zijn aangekomen, maar ik denk dat ook de baas begrijpt dat de geboorte van een kind belangrijker is dan werk. Hier wordt mijn mannetje ook ineens naar buiten gestuurd om puin te ruimen van anderen. Dan zit hij op een afstand van minstens een uur rijden en dan weer in Belgie
Hij heeft wel aangegeven dat de bevalling dichterbij komt en dat hij alles zal laten vallen zodra ik bel dat hij moet komen. Wat een schat is hij toch af en toe
Goed van hem! Lief hè, hoe ze er dan zelf - gelukkig! - ook zo mee bezig zijn! Ben ook blij dat mijn man eerlijk is geweest tegen zijn baas. Vroeger was 'ie een stuk minder assertief!
@ Eef82: wow, bikkel! Nu nog aan het studeren.. heb je nog veel tentamens dan, de komende tijd? Succes!
@BB; Eigenlijk zou ik er nog eentje moeten doen, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik na het komende tentamen verlof ga vieren. Anders zit ik heel mijn verlof te sjagarijnen en te stressen. De beeb (en mijn lichaam!) gaat voor!
Wat bizar, die dromen van je moeder en zus! En goed dat ook jouw mannetje heeft bedankt voor die leuke, maar verre klus!!
@ Eef, dat Toen keek ik 'm maar even heel boos aan en zei dat 'ie niet mocht gaan zeuren, omdat ik daar hééél verdrietig van wordt... ga ik ook proberen bij vriendlief, dat is een goeie!!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu ook wel klaar ben met shoppen, nu moet de beeb maar gewoon komen en kan ik ook wel shoppen met kinderwagen (hoef ik het ook allemaal niet te sjouwen!)
Jaaahhhh, ik zit ook te wachten tot ik met de kinderwagen weg kan, lijkt me heerlijk. Moet me nu al inhouden om niet met de (lege) kinderwagen boodschappen te gaan doen, zodat ik niet hoef te sjouwen, hahaha!
@ Eef, als mijn vriend nog had gewerkt waar hij in Juli zat had hij begin november naar las Vegas gemoeten voor een conferentie… Ik had al heel stoer ja gezegd en mijn moeder en vriendinnen geregeld als achterwacht, maar uiteindelijk werkt hij daar niet meer.. Moet wel zeggen dat dat wel oplucht, maar vriendlief had daar niet meer op verdient of iets dergelijks en tja dadelijk met een kleine is extra inkomen natuurlijk nooit verkeerd!
Fijn dat je vriend daar dan niet meer werkt! Tis toch fijner en leuker als 'ie thuis is straks met de kleine. Tja, als mijn man nog bij z'n oude werk had gezeten, dan hadden ze 'm vriendelijk gefeliciteerd met de geboorte en vervolgens gewoon geëist dat 'ie 80 uur in de week werkt. Nu kan 'ie - althans voorlopig - gewoon lekker op tijd thuis zijn. Dus een weekje China, ach, dat moeten we dan maar voor lief nemen. Jammer dat hij dan al een weekje van de kleine moet missen, maar het is helaas niet onoverkomelijk.
@Natascha; wat lief van je moeder! Enne... succes morgen, spannend!
@Rian; moeilijke keuze! Ik hoop dat je eruit komt!
@J.D.; succes bij de VK, hopelijk is je bloeddruk in orde! En fijn dat schoonmams komt koken!
@Jolanda; geniet van de hutspot!! Het weer is er wel weer naar vandaag!
Pfff... amper in m'n studieboek gekeken natuurlijk... Nog ff een uurtje m'n best doen en dan koken!!