Pumi; Cute!!
Jolanda; op hyves heb ik het kaartje en wat fotootjes gezet.....
EsReOud lidBerichten: 1.629Lid sinds: 1 januari 2005
Tinkerbell79 schreef:Lex, je hebt PB van mij ;-)
pumi schreef:hey meiden,
ff snel een berichtje.. Romy moet zo eten!
De kraamhulp had hier gezegd dat we na een maandje pas mochten douchen en in bad met d'r ivm het genezen van het naveltje?? Vreemd,.. of was het nou alleen in het grote bad?:?
weet het niet meer..Maar ik ga van t weekend ff met dr douchen denk ik, dan is mn man ook thuis.. wel zo handig!
Nu gaat het wel goed met de infacol, misschien was het gewoon toeval??
Heb wel gemerkt dat Romy echt niet na dr voeding van 6uur gaat slapen, erg vervelend!
En dames die fv geven.. maken jullie je kindje wakker voor de voeding of laten jullie hem/haar gewoon doorslapen? Ik maak Romy dus echt om de 3uur wakker, maar weet niet of ik d'r ook weleens mag laten slapen?
@Jolanda, spannend meid! Hopelijk zet het door, zodat je niet ingeleid hoeft te worden!
Brabants Boerinneke schreef:Ow ja, net nog vergeten: naast mijn vraag over de fv, hoe vaak en hoe maken jullie de fopspeen schoon? Ik wil zo graag de juiste hygiëne voor mijn meisje, maar ook weer niet te zeer overdrijven (ze moet uiteindelijk ook wel weer ergens tegen kunnen).. Ben nog erg zoekende merk ik :)
Jolanda10 schreef:NEe hoor.. Jullie moeten nog wel ff op mij wachten! 2e keer gel doet ook niks. Moet vannacht blijven, krijg zo nog een ctg en dan ga ik op tijd proberen te slapen, desnoods met billetje zoals je al zei jd.
Morgenochtend kijken ze weer verder wat ze voor me kunnen doen. Ben er behoorlijk klaar mee zeg maar... Tranen vloeien de hele middag over men wangen. :-(