Nog even en dan kunnen we het forum "Oktober mama's 2010" starten! 😃
Of moeten wij september mama's nu naar het september forum? :? Nee toch?
SuuzjeOud lidBerichten: 1.741Lid sinds: 14 november 2012
jorina schreef:whahah jolanda dan heb je iig een doelpunt rijke wedstrijd zitten kijken :mrgreen:
suusdemuus schreef:
hele goede vrienden van mij zijn afgelopen donderdag hun tweeling verloren
bij een zwangerschap van 22 weken gister was de herdenking bij hun thuis echt vreselijk en zo klein 500 en 600 gram
hoofdjes niet veel groter dan mandarijntjes ik ben er echt van geschrokken straks is de crematie.............. vreselijk gewoon.
Liefs Suus
Rian-kippie schreef:@ wendela, vind ze wel mooi hoor!
@ suusdemuus, zag ik nou op hyves dat je weer samen bent? is dat ook met de papa van Jesley? misschien had ik dat gemist hoor..
Mila schreef:heel veel sterkte! ik heb nu zelf een tweeling die geboren zijn met 25 weken en ze waren 715 en 870 gram (afgevallen na de geboorte naar 600 gram) dus ik weet helaas hoe klein ze zijn en daarom grijpt mij dit bericht heel erg! Heel veel sterkte gewenst!
suusdemuus schreef:Dank je wel mila mag ik je vragen hoe gaat het nu met je kindjes?
Ja omdat me vriendin nog maar 22 weken was konden mochten de artsen wettelijk niks doen
roan en milan hebben elk een half uur geleeft waarna ze zijn overleden
gr suus
Mila schreef:vind het ook heel erg om te lezen dat ze wettelijk niks mochten doen 😞 pfff het is toch erg!!
en dan hebben die twee kleine mannetjes een half uur lopen vechten voor het leven, het is zooo oneerlijk!
met mijn meisjes gaat het eigenlijk erg goed. ze zijn morgen alweer 8 weken oud (33,4 weken zwangerschap) we hebben dit niet durfen dromen, omdat ze artsen ons 30% hebben gegeven dat ze het zouden overleven en nu zijn ze de kritieke fase voorbij en ze leven! wel hebben we nog een hele lang weg te gaan, maar het zijn echt 2 kanjers!
Mila schreef:suusdemuus, heb jij ook een tweeling verloren?
suusdemuus schreef:Jeetje mila wat een vechtertjes goed om te horen hoor heb je ze al thuis of moet je daarmee wachten?
gelukkig is het niet meer kritiek maar wat waren ze klein zeg die meiden van jou hoe heten ze als ik vragen mag?
liefs suus