Oké, het is nu definitief: ik kan jullie niet meer bijhouden!! Zelfs niet tijdens mijn verlof!
Eerst even een paar snelle reacties, dan even terug in de tijd (sorry!):
@Nadia; je leest dit vast niet meer, maar ik wens je heel veel succes met de bevalling! Dat alles maar goed mag gaan en jullie straks gezond & wel met z'n drietjes zijn!!
@Suuzje; wederom wow! Hoe je dat toch voor elkaar krijgt... je boxkleed ziet er echt mooi uit, alsof 'ie zo uit de winkel komt!
@H83; je cupcakes zien er zóóó leuk uit! Jaloers!!
@Suusdemuus: mooi kindje heb je op de wereld gezet meid! Geniet van elkaar!!
@Eef, de tip die ik kreeg voor de kinderwagen is een aankleedkussenhoes over het matrasje.
J.D. bedankt voor de tip! Ik ga dat inderdaad proberen!
@ Eef82: ja al dat geshop.. ik vraag me ook wel eens af (of nou ja, vriendlief nog meer eigenlijk ), wanneer we een keer "uitgeshopt" zijn..
@BB; vooral mijn man vraagt zich dat af ja, haha! Toen we laatst wéér in de HEMA stonden en ik een heel lijstje had, vroeg 'ie of dat nu echt allemaal nodig was. Toen keek ik 'm maar even heel boos aan en zei dat 'ie niet mocht gaan zeuren, omdat ik daar hééél verdrietig van wordt... Toen wist 'ie hoe laat het was (hormonen!) en vervolgens shopte 'ie heel enthousiast mee ('dit hebben we vast ook nog nodig schat' en 'deze rompertjes zijn ook leuk, meenemen!' Hahahaha!) 😃
En goeie telefoontest BB! Hoop wel dat ze nu weten dat ze vanaf nu écht bereikbaar moeten zijn?!! Moet dit met manlief ook maar es uitproberen!
En ff een vraagje voor de meiden met katten.. Die van ons slapen altijd op onze kamer en ons ukkie straks natuurlijk ook in de wieg, maar ik ben best bang dat de katten er dan straks bij gaan liggen.. al zullen ze dat niet zo heel snel doen, maar toch.. het zou wel kunnen! Om ze nou te verbannen uit de slaapkamer vind ik zielig en heb het idee dat ze dan misschien juist jaloers worden ofzo..
Zou het een idee zijn om een klamboe-achtig iets ofzo over de wieg te hangen?? Of is dat echt stom?? Ik heb er heel de avond over na zitten denken haha
Pumi, wij hebben hetzelfde probleem! Zit er ook steeds maar over na te denken hoe dit aan te pakken. Ik hou ze nu sowieso al uit de babykamer, daar wil ik ze echt niet hebben. Maar straks wil ik wel de deur van de babykamer open kunnen laten staan, om de baby goed te kunnen horen en voor de frisse lucht... Misschien zet ik wel een haakje op de deur, zo breed waar de katten niet door kunnen. Maar de eerste weken willen we de kleine 's nachts op onze slaapkamer en ik wil idd niet het risico lopen dat ze erbij gaan liggen. Kan dit moeilijk de hele nacht in de gaten houden. Ik vrees dat we ze maar moeten gaan opsluiten in de keuken of woonkamer (moet dan wel eten en kattenbak daar 's nachts neerzetten)... Dan zullen we de eerste nachten wel GEK worden van het gekrab aan de deuren, totdat ze gewend zijn... Lastig!
Voor de meiden die het al zat zijn en/of veel klachten hebben: sterkte nog even met de laatste loodjes!! Denk maar zo; als ik me hier straks kom beklagen over de laatste loodjes, zijn jullie al lekker bevallen, haha!
Harde buiken hier trouwens volop, eigenlijk 'van begin af aan' al. Zeker als ik veel sta en loop, ook als ik effetjes boodschappen ga doen, of gewoon in huis wat aan het rommelen ben. Maar ik kan er absoluut nog geen ritme of iets in vinden, dus het zal wel goed zijn!
Nog even hard aan het studeren voor m'n tentamen, daarna écht van mijn verlof genieten! Helaas dus nog geen tijd gehad om uiting te geven aan mijn nesteldrang... Gelukkig is wel de schoonmaakster geweest, dus het huis is in ieder geval wel aan kant!
Nog even over de beeb voelen; ik heb een enorme druktemaker in mijn buik. Maar momenteel voel ik 'm nog wel met enige regelmaat (en soms voel ik dat 'ie de hik heeft), maar ik vind de bewegingen minder krachtig zeg maar. Moet ik me daar ook zorgen om maken?
Helaas stelde de VK voor om pas weer over twee weken af te spreken, dus moet deze keer wat langer wachten tot ik weer mag (laatste keer zat tussen de gewone afspraken de groeiecho, dus kwam ik even wekelijks!)
Oké, moet nu echt met mijn neus in de boeken, iedereen een fijne dag en hopelijk komen er snel wat BUB meldingen bij!