Dames ff snel een berichtje tussen door...
Ik was zo benieuwd naar esre en als ik het goed heb begrepen is ze bevallen!! (ik heb ff gespiekt op dr hyves:oops:
La-princesaOud lidBerichten: 411Lid sinds: 10 oktober 2009
Jolanda10 schreef:
@ H83, jammer dat strippen niet lukte. Had je er zelf om gevraagd, of was het een idee van de vk? Weke baarmoedermond is in ieder geval iets toch?? 😊
Rian-kippie schreef:
hier vanmorgen met Hailey voor de gehoortest en de heupjestest geweest... beide met vlag en wimpel geslaagd!! toch ook weer een opluchting.. al twijfelde ik totaal niet aan mevrouwke haar gehoor hihi
Jolanda10 schreef:@ H83.. Het geeft idd ook geen garantie dat strippen, zag je bij Esre wel.
miek4 schreef:Ran; doen ze dat van het consultatiebureau?? Die komen namelijk morgen op huisbezoek. Heb nog helemaal niks gehoord over heuptest?? Onze dochters zijn even oud, dus ben benieuwd...
Rian-kippie schreef:nee voor de heuptest moesten we naar het ziekenhuis, de orthopeed keek haar even na... de gehoortest was op het cb en de hielprik deed de vk hier thuis.. om het lekker makkelijk te houden allemaal hihi
Eef,.. we blijven dan altijd nog samen over!
Eef82 schreef:Afgesproken, hihi!! Maarre... op zich wel een fijn idee dan, dat ze je niet langer dan 41 weken willen laten doorlopen, toch?
Niet dat het fijn is om evt. te weinig vruchtwater te hebben, maar er is in dat verband in ieder geval een concrete afspraak!
Ik heb zelf niet zo'n hele grote buik, dus ook geen mega veel vruchtwater. Het is vooral baby wat je ziet en voelt. Dus misschien telt dat voor mij ook wel!
Jolanda10 schreef:
@ eef, een grote of kleine buik zegt niets over veel of weinig vruchtwater hoor!
Ik zit nu weer ff, en tjee, wat een actief kind in me buik. Ik weer weer dat ik ribben heb :-D
Eef82 schreef:
H83; wie weet helpt het strippen! Zou wel nice zijn toch?!!
Jolanda10 schreef:Gek gevoel is dat he eef? Als ik me hand boven op me buik heb, voel ik gewoon een kontje van links naar rechts gaan. En een voet aan de zijkant naar buiten komen. De baby heeft behoorlijk wat kracht!!
En, inderdaad wel fijn dat ik weer ff wat gevoeld heb! :-)
H83 schreef:Inderdaad, maar stripen is niet gelukt omdat ik geen ontsluiting had... wel een weke baarmoedermond... ;-)
Gek gevoel is dat he eef? Als ik me hand boven op me buik heb, voel ik gewoon een kontje van links naar rechts gaan. En een voet aan de zijkant naar buiten komen. De baby heeft behoorlijk wat kracht!!
Natascha1982;605862@ Alle nog niet mama’s geniet van je buik, want als die kleine er is, is het zo stil in je buik. Ik mmis hem gewoon, hoe onhandig hij ook altijd was!![/QUOTE schreef:
Ik denk dat ik mijn buik ook wel ga missen hoor!! Maar hoe leuk al dat geaai en gewrijf over m'n buik ook is, ik wil die kleine zooooo graag knuffelen en kusjes geven!!!
H83 schreef:Ja, laten we dat (ondanks alle kwaaltjes... 😉 ) toch maar doen he... genieten van de wonderlijkheden in onze buiken! :D