Jij ook veel succes karin! Hopelijk gaat alles voorspoedig!
Ik ga nog een uurtje proberen te slapen en zal dan verder reageren...
Jolanda10Oud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 22 februari 2010
SelOg schreef:
@H83, mooi buikje...en tja ik kan wel zien dat je last heb van je handen...sterkte meisje!!!
loesje80 schreef:Even zonder ook maar iets gelezen te hebben...
BUB :-)!!!!
Vannacht om kwart voor 12 zijn de vliezen gebroken en om half 6 was Gijs er!
Nu lekker slapen!!!!
Vannacht veel krampen gehad en ongesteldheidspijn, zelfs nog vanochtend toen vriendlief vertrok naar zijn werk. Uiteindelijk nog wat proberen te slapen en toen vriendlief om 9 uur belde was alles over…. Hij vertelde dat hij zich super druk had lopen maken hahha, de lieverd.
Rian-kippie schreef:heeeej dames.... volgens mij hè, volgens mij ben ik mijn slijmprop aan het verliezen!! zat net een klodder aan het wc-papier... en dat was echt wel anders dan de afscheiding die ik gewend ben
weer een stukkie verder....
kapster1985 schreef:Hallo meiden hier kort berichtje ben bevallen van een zoon davinio alles is goed gegaan hij weegt 4kg e
n 51cm
susanne.a schreef:@Kapster: gefeliciteerd!!!!
@E82 Kan ik ook (weer) in de lijst?
Susanne.a................…............23 oktober............jongen
Ohw dat filmpje... moet er niet aan denken dat manlief zoiets zou doen....
Rian-kippie schreef:pfff rustig blijven... ja dat zei erik ook al... begin van de middag was ik nog een een soort extase met het idee dat de bevalling een dezer dagen wel zal gaan beginnen.... en nu... nu ken ik alleen maar janken... ik heb dit al aangevoeld!!! ik weet het, moet niet op de feiten vooruit lopen!! maar het voelt totaal niet goed.. en ik zie meteen de toekomst voor m'n ogen...
normaal gesrpoken zou ik hier idd wel wat rustiger onder kunnen blijven maar nu... het lukt gewoon niet!