Goeiemorgen allemaal!
Zo weer een hoop gekletst gisteren en vandaag!
FF over een eventueel 'nieuw' topic: ik bedoelde niet dat we dat groepje 'harde kern' moesten noemen hoor, was echt niet bedoeld om mensen af te schrikken - was gewoon bedoeld als idee. Ben het er helemaal mee eens dat we geen mensen moeten uitsluiten, maar ben soms wat bang dat we dat (ongemerkt en ongewild) toch doen. Ik weet dat het eerder dit jaar niet zo was, toen ik er bij kwam in Maart voelde ik me ook heel welkom, maar toen waren er minder zwangeren, en ging het nog meer over miskramen, zwanger worden e.d. Ik zie nu gewoon dat er zich hier vaak mensen aanmelden, die we dan allemaal welkom heten, maar die dan nooit meer echt iets schrijven. Kan zijn dat dat is omdat ze zelf niet willen natuurlijk, maar denk soms ook wel eens dat het komt door ons tempo en de onderwerpen enzo. Aan de andere kant heeft Kruimeltje ook gelijk dat dit topic ook niet dood moet bloeden, want dat zou zonde zijn.
Ben het dus wel met Bibi eens: we moeten in de gaten houden waar we het over hebben, maar, dat is voor mij dan wel weer een beetje lastig, omdat wat ik wil delen (en te delen heb) vaak wel gaat over zwangerschap.
Juup's idee is misschien wel een goeie, maar ik weet eigenlijk niet of je de naam van een topic kan veranderen? En houden we dan niet hetzelfde probleem, namelijk dat sommige mensen gewoon behoefte hebben aan praten over hun miskraam en het zwanger worden daarna, en dat ze zich dan niet thuisvoelen?
Enniwee, ik weet het allemaal ook niet hoor... vind het ook heel lastig
En dan nu over tot de orde van de dag 😉
@ Jannie: nog 100 dagen, woehoe! Spannend he? Vond het ook wel een mijlpaal, dat het kindje dan ineens 'levensvatbaar' is (ook al moet het natuurlijk liever gewoon nog een tijd blijven zitten) :). Goed dat je het rustig aan doet met de verhuizing, ook al is dat moeilijk, en wat anderen hier ook al schreven: koffie en broodjes zijn heel belangrijk hoor!!
@ Iris: zelfde vraag als Juup eigenlijk - kan het kwaad als je het gebruikt? Als het niet schaadt, dan kun je het toch gewoon doen? Who cares wat die fertiliteitsarts dan zegt, mocht het wel helpen, dan heb je er mooi baat bij toch? Maar als het schadelijk is, wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
@ Kruimeltje, lekker druk aan het sporten dus! Goed hoor - ik wil ook ;). en cool een nieuwe telefoon! Nieuw auto, nieuwe telefoon, lekker gevoel, alles nieuw? 😉
@ Juup: wat vervelend van je heup! En van je fiets, moet je nog lopen ook, regent het daar ook?
@ rakker: Op zich ook wel leuk om iets meer te weten over EHBO enzo? En wat leuk dat jullie het nu gaan vertellen. Ben benieuwd naar de reacties! En ja, volgens mij kan hoofdpijn er wel bijhoren hoor, vervelend. Volgens mij mag je gewoon paracetamol, dus als het echt vervelend word, kun je er misschien eentje nemen?
@ 1981: gaat het wel een beetje daar? Ik hoop dat je niet al teveel een terugslag hebt van het weekend. Beterschap!!
@ wendy: was het leuk gisteravond? En is het nog wat geworden met de auto?
@ Tweety: druk op je werk dus? Hopelijk leuk druk!
@ Juffie: en was je vriend al weer terug? Of komt hij vandaag? Het klinkt inderdaad alsof je het erg druk hebt, pas goed op jezelf hoor!!
@ Tam: wat fijn een goede echo!! Kan me voorstellen dat je gewoon heel blij bent. Heel veel succes met de vlokkentest over twee weken. Ik duim dat alles gewoon helemaal goed zit. De kans op de afwijking was toch 1 op 4? Dat is nog altijd een kans van 3 op 4 dat het wel goed zit toch, dus ik duim heel hard!!
@ Geit: jij spannende dag vandaag toch? Heel veel succes met de echo, en ik hoop/duim dat we hier vanavond gewoon een positief berichtje van je zien :).
Wat betreft nieuwe datum voor een meeting - kan nu nog wel, maar later in het jaar/begin volgend jaar wat lastiger (2 januari uitgerekende datum), dus ik kijk wel welke datum jullie prikken, en of ik dan wel of niet kan.
en dan nog ff een update over mijn 'situatie': ben ff kwijt wie het allemaal vroegen, maar ja, een blaasontsteking kan dus harde buiken veroorzaken. Daarom zijn ze dat ook al iedere keer aan het controleren geweest (ik loop hier tenslotte al 9 weken mee rond...), alleen kwam daar dus nooit iets uit tot nu toe. Het was gisteren allemaal iets rustiger, veel minder harde buiken, en ik voel me ook iets beter/fitter, dus misschien dat de antibiotica echt de oplossing zijn - duimduim!!
Allemaal heel erg bedankt voor al jullie tips om me bezig te houden. Gisteren zijn mijn ouders langs geweest (en da's 2 en een half uur rijden, dus was heel lief), dat brak de dag wel een beetje. Moeder heeft hele stapel boeken meegenomen, dus heb nu wel weer iets te doen. Manlief heeft ook wat films geregeld, en ik kreeg een paar computerspelletjes van mijn moeder, dus hopelijk kom ik de dag vandaag ook weer door. En hopelijk blijft het gewoon goed gaan, dat ik er snel echt vanaf ben! 😊
Meiden, fijne dag allemaal!!