@ Tweety, lekker versgebakken brood ... mjammie
@ Wendy, balen dat je laptop uitvalt net nu je een heel stuk had zitten typen.
Hoe is je open huis gegaan?
@ Geit, voor mijn bankstel ben ik niet bang hoor .. de katten laten de banken ook niet met rust en we zijn eigenlijk wel weer een keer toe aan een nieuw bankstel.
Was de verjaardag gisteren leuk?
@ Jeannette, gaan ze nog iets doen dan aan die oorontstekingen van je dochtertje?
@ Tweety, waar blijft je eitje??
@ Rakker, wat leuk dat je het nu overal verteld hebt en ook positiekleding gekocht.
Zo wordt het steeds echter of niet?
@ Bibi, ik kom nog wel regelmatig terug hoor ... ik kan niet (helemaal) zonder jullie 😉
Jij bent ook lekker wezen winkelen zo te lezen. Gezellig hoor!
@ Tweety, die bloeddruk is wel heel erg laag. Lijkt me niet goed.
Zou ik echt even mee naar de huisarts gaan. De bovendruk (hoogste) moet eigenlijk boven de 100 zijn.
O je schrijft het nu zelf ook al. Er is vaak heel weinig te doen aan lage bloeddruk ... hoge bloeddruk is beter te behandelen.
@ Juffie, fijn dat het zo leuk was met jullie pleegzoontje. En zaterdag komt hij alweer? Leuk hoor!
@ Beebie, oh wat schrikken ... ik duim voor je dat het deze keer wel goed blijft gaan!
@ Bibi, vervelend nog steeds die onzekerheid ... nu maar hopen dat jij misschien een van de vrouwen bent die pas heel laat positief test.
@ Mcm, rustig aan hoor!
@ Bibi, vreemd maar het lijkt er inderdaad op dat je nu een ovulatie hebt.
Misschien dat de gyn nog een oud "verschrompeld" eiblaasje van de vorige cyclus heeft gezien? Ik weet niet of dat kan hoor.
Zo ik ben weer bij geloof ik.
Hier nog geen positieve ovu-test. Maar ik voel mijn eitje wel weer groeien geloof ik.
Dit weekend weer allerlei receptjes uitgeprobeerd. Echt zulke lekkere dingen gemaakt ... mjammie! Ik had van een geitenkaasmakerij een aantal doosjes geitenkaas opgestuurd gekregen om mee te experimenteren, dus het zijn vooral recepten met geitenkaas.
Ik zal even een paar linkjes naar de recepten plaatsen ...