hey lursa ik heb er 5 gehad voor tristan maar dan moet ik er wel bij zeggen dat het leeftyds verschil erg groot is tussen mn dochter en zoon hoor die schelen 11 jaar en begin januari heb ik weer een mk gehad wij zijn bezig voor een 3e wondertje maar die laat duidelijk langer op zich wachten geduld is een schone zaak zeggen ze wel is he 😉
lursaOud lidBerichten: 48Lid sinds: 1 januari 2005
hey meiden heb vandaag test gedaan en was vaag licht streepje dus is nog even afwachten binnen drie dagen nog is test doen miss iets te vroeg getest weet het niet
angie77Oud lidBerichten: 2.150Lid sinds: 5 september 2008
Toch raar, dat mijn zus na een jaar proberen naar de gynaecoloog gaat en thuiskomt met een hormoonbehandeling en dus geholpen wordt en dat ik na een jaar en twee miskramen niet moet zeuren omdat ik in ieder geval zwanger kan worden? Dat is toch krom of denk ik nu verkeerd?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop echt dat dit helpt voor mijn zus, maar ik kan het gewoon niet zo goed rijmen...
mrinkiejOud lidBerichten: 1.627Lid sinds: 12 oktober 2010
@Juup: je hebt helemaal gelijk meid! ik vind dat je sowieso int ziekenhuis erg vaak word afgescheept! vind dat jij recht hebt op hulp van de gyn! of iig onderzoeken! 2 miskramen is niet iets waarvan je nou denkt: ach wat jammer, maar ik kan in elk geval zwanger worden! vind ik zoo belachelijk! joepie ik kan zwanger worden, maar na een paar week gaat het steeds mis! pff
TJMOud lidBerichten: 635Lid sinds: 7 november 2007
Ben even niet zo vaak meer op het forum ivm onze pauze maar was benieuuwd of er alweer zwangeren zijn.
Ik voel me alweer veel beter en ben flink bezig met ijzer, gezond eten en sporten en daar knapt een mens van op haha. Twijfel nog of we er na as ongi voor gaan of nog een cyclus afwachten, beetje onzeker geworden door alle pech. Zien het wel.
liefs
tjm dankje wel allemaal maar morgen weten we het zeker en het zal wel goed komen weet ik zeker tjm voor je het weet zijn jullie ook weer zwanger duim voor jullie allemaal
tjm als ik nu zwanger ben is het ook na 2 mk dus weet zeker dat het bij jullie ook zal lukken posetief denken weet is heel moeilijk heb ik ook gehad van zal wel nooit zwanger worden maar morgen duidelijkheid
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005