mrinkiej schreef:Hallo meiden!
heb al een tijdje niet meer meegelezen of geschreven hier!
maar wou daar nu maar eens aan beginnen;) zal zo snel mogelijk even alles terug lezen! maar voor nu
wou ik alleen even op TJM reageren;) ik voel me ook zwanger! en bij is het ook bijna 4 week geleden dat ik miskraam had!
ik ben vooral heel opvliegend ( snel boos etc) had ik bij de vorige zwangerschap ook!, ik vloei een beetje, maar dan geen bloed maar meer slijmerig;) en heb echt gewoon huilbuien. enige wat nog mist is dat mn borsten harder worden, dat had ik toen ook. waarom denk jij dat je weer zwanger bent dan meis? of beter gezegd:P wat zijn de kwaaltjes? ik zit nu dus ook te twijfelen of ik zal testen, maar aan de andere kant wil ik dus niet teleurgesteld worden!
Liefs Mrinkiej
Ik heb af en toe een zwaar gevoel in mijn onderbuik, voel me vaak weeeig en er staan me dingen tegen, borsten bij tijd en wijle zwaar en gevoelig en prikkelbaar.
Mijn MK is nog geen 4wk geleden, heb net getest en was negatief. Ik wacht gewoon komende week weer even af hoe ik me voel en of er een ongi komt, anders volgens weekend weer testen.
Mijn HCG was helemaal verdwenen een week na de MK en ook geen op zwangerschap lijkende kwalen gehad, dus denk niet dat het een nasleep van de MK is. Kan natuurlijk wel een naderende ongi zijn maarrrrr dat weet ik niet.
Misschien moet je ook gewoon nog een weekje wachten?
Ingel: van harte gefeliciteerd!!!!! Hoop dat je ondanks alle ellende blij kan zijn en genieten.
liefs