Zo daar was ik ook weer een keer!
@ Mcm, hoe bevalt je verlof tot nu toe?
En ligt de kleine nog goed?
@ Ingel, hoe is het nu met jou?
Al ongi of is het nog steeds spannend?
@ Chocola, hoe is het nu met dromen? Al weer wat rustiger?
@ Essie, ik snap je twijfel over het wel of niet actief meedoen op het forum.
Zelf heb ik een beetje een tussenweg gevonden door niet meer dagelijks of een paar keer per dag op het forum te kijken maar nog maar een paar keer per week.
Dat geeft aan de ene kant een beetje rust en aan de andere kant houd ik toch de contacten.
@ Guppie, ik leest misschien verderop wel hoe je test is gegaan.
Maar aan je banner te zien ben je ongi geworden 😞
@ Geit, ik hoop ook dat ze morgen iets voor me kunnen/willen doen.
Ik ben er gewoon zo aan toe om moeder te worden.
@ Dodo, leuk dat je nog even komt kijken.
Begint lekker op te schieten voor jou!
@ Bibi, hier een beetje hetzelfde. Wil er ontspannen mee omgaan maar het lukt niet echt.
Om de paar dagen hoofdpijn en mijn nek/schouder zit ook alweer helemaal vast 😞
@ Juup, heb je je letter al teruggevonden?
@ Rakker, gefeliciteerd met je goede echo en wat leuk een meisje!
@ Juup, even aansluiten bij Bibi ... misschien met een testje kijken of je nog veel HCG in je lichaam hebt?
En je moet toch deze week ook nog een keer naar de gyn voor controle?
@ Rakker, wat super dat je ook nog proefpersoon mag zijn!
@ Ingel, balen dat je test zo negatief was.
Je cyclus kan door in mk inderdaad veranderen. Vaak wordt hij dan langer of onregelmatig. Soms korter.
Het kan dus alle kanten op.
Ik heb wel eens de ultra-testen van Mat Care besteld.
Ze testen in ieder geval niet echt vals-positief voor zover ik weet.
helaas nog geen ervaring met een positieve test van dit merk.
@ Bibi, hoe is het met de glitters?
En we lopen deze ronde bijna gelijk op. Hopen dat jij ook een normale (niet zo lange) ronde hebt.
@ Jannie, fijn dat de kleine goed ligt. En grappig zo'n hikkende kleine in je buik.
Mijn neefjes hadden wel eens tegelijk de hik in mama's buik. Dan ging de buik van mijn zusje echt flink tekeer!
@ Guppie, wat een vreemde opmerking van de gyn dat je kwaaltjes/klachtjes zouden komen doordat je er teveel mee bezig bent.
Daar geloof ik dus echt helemaal niet in!
@ Juup, sterkte morgen ... ik zal aan je denken!
@ Rakker, veel plezier in het zwembad vanavond!
En hier:Gisteren afscheidsfeestje gehad van een collega. We hebben servies beschilderd. Echt heel leuk om te doen en daarna lekker uit eten geweest.Het servies moet nog geglazuurd en afgebakken worden en daarna krijgen we het pas. Waarschijnlijk wordt het nog wel voor de kerst geleverd.Ben echt zo benieuwd hoe hij er dan uitziet. De verf is namelijk heel licht bij het opbrengen en wordt na het bakken pas donkerder (definitieve kleur). En één van mijn websites (www.kerstrecepten.net) staat in vermeld in de ComputerIdee van deze week ~ ben ik best wel een beetje trots op! En morgen naar de gyn voor mijn korte/lichte ongi's. Moet er om 10.00 uur zijn. Daarna nog werken en ik wil 's avonds ook proberen om te gaan sporten. Zal proberen om tussendoor nog even te laten weten hoe het was in het ziekenhuis.