@ bibi, fijn dat je vriend weer is opgeknapt.
@ Juup, ze moeten je wel hebben zeg op je werk!
Kunnen ze je niet met terugwerkende kracht ziekmelden?
Het zou toch belachelijk zijn als je nu vrije dagen moet afschrijven omdat zij je niet hebben ziekgemeld!
@ Jeannette, balen van je negatieve test.
Tractatie klinkt leuk!
@ Mcm, we hebben een rondreis gemaakt door China.
Begonnen in Peking en toen door het binnenland richting Hong Kong gereisd en daar vandaan weer terug naar huis.
Was een reis van bijna een maand ... echt helemaal super om te doen.
We hebben ook een website/weblog bijgehouden tijdens die reis.
www.aroundtheworld.net/reizen/china @ 1981, ik zie er wel een beetje tegenop hoor.
Man gaat die dag wel mee. Ik weet alleen niet of hij de hele dag erbij mag blijven in het ziekenhuis.
Geen idee hoe dat allemaal gaat. Maar hij brengt me in ieder geval weg en haalt me weer op en als hij bij me mag zijn dan is hij erbij.
En als de website af is zal ik hem zeker laten zien.
Ik heb nog niet gefietst. Sneeuw is nu pas echt weg en ik ga altijd lopend naar mijn werk, dus nog niet echt gelegenheid gehad om te fietsen.
Komende 2 weken zal er ook niet veel van komen want dan heb ik de auto tot mijn beschikking. 😃
Leuk een andere auto. Wij hebben ook een Megane, maar dan het nieuwe model.
Heerlijke auto's die Renaults. Wij hebben eerst 2 keer het oude model Megane in station gehad. Rijdt echt super!
@ Chocola, leuk die commode!
@ Priscilla, vervelend als ze denken dat het door te weinig medicijnen komt dat het mis ging.
Aan de andere kant misschien ook wel een geruststelling omdat je daardoor volgende keer kans hebt dat het wel goed gaat.
@ Juffie, zie wel een beetje op tegen de scopie.
Maar aan de andere kant kijk ik er ook naar uit.
Ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben.
Ben alleen nog steeds erg bang dat er erge verklevingen zitten die niet in één keer weg te halen zijn.
Maar ja moet me eigenlijk niet druk maken om problemen die er nog niet zijn of die ik nog niet weet.
Sporten is inderdaad lekker om even je zinnen te verzetten. Hier vanavond weer lekker naar de bodybalance!
Fijn dat je je weer beter voelt! Volgende week al de intake voor de IVF. Begint lekker op te schieten nu he?
@ TJM, zal ik je een geheimpje verklappen?
volgens mij zijn er namelijk best veel meiden hier die het zelfde trucje doen als ik.
We houden er een kladblokje (digitaal) of Word-bestandje naast waarin we onze reacties typen.
Dan hoeven we niet alles te onthouden.
Wat voor een werk doe je eigenlijk? Ik zie dat je over patiënten schrijft.
En is het bloeden nu al helemaal opgehouden?
@ Mcm, ik hoop voor je dat ze gaan doorzetten!
Succes!!!
Hier niet zoveel bijzonders te melden.
Ongi is alweer (bijna) over.
Deze keer was hij weer lichter dan vorige maand.
Straks nog even lekker naar de bodybalance.
Maar eerst manlief helpen met het inpakken van zijn koffer.
Vandaag heeft hij ook zijn officiële contractverlenging gehad op zijn werk.
Dus hij zit zeker nog een half jaar in Rijswijk 😃