sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
ik lees en ik dacht ook al huh
Maar wist het ook niet totdat iemand het me zei... Kijk niet dagelijks op iemand haar hyves.
Babii schreef:Volgens mij schrijf ik dat toch ook ;).
Staat er dus letterlijk :p. Er zijn mensen die doen dat wel, maar ik niet haha. Ik hoorde het weer van Ram.... En dacht verhipperdepip!
sonja2009 schreef:babii misschien wat bethaden (of hoe je dat ook schrijft) er op smeer ik ook op me uitslag verzacht
Babii schreef:Bepathen Sonja? Wat je ook billetje smeert of is dat sudocreme whahahahahahah, geen idee!
@ Snippie, het is heel slecht koud water op blaren te leggen, want de blaren zetten dan uit. Ze zeggen ook niet voor niets als je jezelf verbrand om te koelen met lauw water, omdat dit nog lichaamstemperatuur heeft, het zet namelijk anders giga uit....
@ Mirre, whahahhaa nou ik zal wel ff kijken wanneer ik richting Noord Holland ga :p
Babii schreef:Grrrrrrrrrrr, mijn scooter stond te koop @ marktplaats. Iemand wilde hem komen halen dus had de advertentie al verwijderd. Zegt hij af.....
Ik wil dat rot ding gewoon kwijt, maar hij heeft een lekke uitlaat die ik weiger te maken, want rij er niet meer op. Men moet dat dus zelf laten maken en dat is niet heel duur (heb het al eerder laten maken)..... Potjandozie, weg dat ding!!!!