he sharon hoe gaat het meissie
mocht je nog naar DD voor kerst of moet je wachten tot nieuw jaar
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
Lunanoa schreef:Ik zou ook Osteopaat zeggen voor de dochter van je zus Kim!
Mila: Je kunt altijd vragen. Ze kunnen hier ook testen voor doen.
Owen nieste ook superveel, ze zeiden ook vanwege de sondevoeding. Maar dat bleef altijd doorgaan, dus misschien vanwege de reflux.
Het werd bij ons erger naarmate hij ouder werd. In het ziekenhuis nooit ergens last van gehad, pas rond de 2 á 3 maanden kwamen er echte klachten.
Wij hebben LOSEC. Ook een maagzuurremmer :D
Esh schreef:Oja daar moet je natuurlijk idd ook rekening mee houden (maat)
Ons meisje is nu 2535 gram, miss nog net iets te klein voor de puckababy...
Lun, info over het inbakeren met een hydrofylluier .. graaaag!
Infacol gebruiken wij ook, maar vind het een beetje verschillen per keer. Nog niet helemaaaal overtuigd hiervan 😉
Gebruikte jij het ook iedere voeding lun?
Lunanoa schreef:Snippie: Jij had toch geen buikspieren?
Lunanoa schreef:Hmm balen Snip!
Zouden jullie nog een tweede willen ?
Lunanoa schreef:Hoe gaat dat dan in zijn werk als ik vragen mag?
Zijn de zwemmers van je man ingevroren? Zodat als jullie er klaar voor zijn weer behandelingen kunnen doen? Of zit ik er helemaal naast... ?
Mila schreef:schorpioentje, ik heb ook gestemd, maar helaas kan ik maar 1x stemmen ..
weet je waar ik echt van sta te kijken:
2 jaar lang loop ik de deur bij de gyn. plat.. uiteindelijk krijg ik de stempel PCOS en mag ik blij zijn als ik met hormonen een eisprong en een cyclus heb en nu...
ik ben bevallen en heb gewoon een regelmatige cyclus met ei! hier snap je toch werkelijk niks van
snippie schreef:Huh das wel appart jah.
maar fijn toch meid?hopelijk blijft het zo.hoelang is je cyclus nu?
sonja2009 schreef:hahha amila ik zat net ook toevallig je fotos te bekijken wat hebben een mooie meiden zeg en wat worden ze al groot