hahahahaa grappig.
Owen slaapt gewoon ECHT niet als ik hem op zijn rug leg. Hij valt gewoon niet in slaap dan.
In de kinderwagen wel gelukkig mhoehahaha.
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Lunanoa schreef:Esh: Balen dat het nog niet zo lekker gaat 's nachts. Weet maar al te goed hoe het voelt.
Durf je het aan om het buikslapen eens te proberen? Misschien een keer onder toezicht? Dit was bij ons DE oplossing.
Wow na 4 weken alweer sex. Doe je netjes hahahaha. Maar pas wel op dat het eigenlijk pas na 6 weken mag ivm infectie gevaar.
Wij konden pas weer sexen na 4 maanden vanwege mijn pijnlijke doos (littekenweefsel)
Snippie: Das al best lekker voor een kindje van 2 maanden dat borstvoeding krijgt zeg! Nog even & dan slaapt hij "
echt een hele nacht" door dus 😃
Misschien kun je het borst eerder aanbieden, als je zelf op bed gaat?
Dit deed een kennisje van me altijd. Zo verplaats je de tijden wat & kun je zelf ook lekker 10 uur half 11 op bed ong. Elke keer wat in etappes eerder geven...
Zo hebben wij het toen ook gedaan 😃
Mila: Jou dames kunnen er ook wat van 's nachts! Knap hoor!! Vooral als je nagaat dat hun "officiele" leeftijd nog maar 3 weken is!!!
Lunanoa schreef:Ja door kunstvoeding slapen ze sneller door idd. Lekker toch ;)
Schorpioentje87 schreef:Mippie: Oke, hihi ben verder ook niet nieuwsgierig hoor;)
Bati: Ahh dan weet ik wie je bent:mrgreen: Leuk leuk!! Hoe gaat ie? Met je ukkie en je getrouwde leven??:mrgreen:
Mila schreef:schorpioentje, ik heb ook gestemd, maar helaas kan ik maar 1x stemmen ..
weet je waar ik echt van sta te kijken:
2 jaar lang loop ik de deur bij de gyn. plat.. uiteindelijk krijg ik de stempel PCOS en mag ik blij zijn als ik met hormonen een eisprong en een cyclus heb en nu...
ik ben bevallen en heb gewoon een regelmatige cyclus met ei! hier snap je toch werkelijk niks van
Bati schreef:Hier is alles goed! Blij dat t weekend is. 😃 Over een paar weken weer controle. En daarna een afspraak maken voor een echo. Is altijd t leukste. Dus ff geduld hebben!
Met jouw ook alles goed?
Alvast een fijn weekend voor iedereen hier!
Liefs
maymar schreef:Jah idd snippie.... ergens spookt et namelijk in mn hoofd dat er iets niet goed is en dat er dus iets is wat een zwangerschap tegenhoud... Het geeft dus idd rust dat we er nu wat aan gaan doen... en natuurlijk blijf ik hopen dat er niks aan de hand is en dat et dus misschien gewoon psychisch is en hopelijk ken ik et dan een beetje loslaten en mag ik hopelijk toch nog dit jaa een kleintje verwachten 😊
Hoe is et met jou en de kleine man??
sharon_ schreef:Owja wat gruwelijk lelijk die reclame van Google ads er door, hoezo ik wil geld verdienen met dit forum 😃 hahaha.
jorina schreef:ooooo das niet best
ik ben daar ook nog op gecotroleerd omdat ik zo'n last had van de aanhectingen van de spieren
of ik daar niet een breuk had (heeft een hele mooie speciale naam maar die weet ik natuuurlijk niet meer :razz: )
je kunt het wle heel makkelijk testen
als je op je rug ligt en dan proberen omhoog te komen normaal moet je buik net onder je borsten dan gewoon plat blijven
maar als je een breuk hebt in je buikspieren dan komt daar een grote bobbel