LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Wat fijn dat t geregeld is Mila! Hoe reageerde je werkgever?
Liminous schreef:Haha ik had een heel berichtje getypt maar toch maar weer gewist omdat ik er niet zeker van was dat het wel goed over zou komen zoals ik het bedoel..
Maar goed, Kim wanneer heb je weer een gesprek met je arts als je menstruatie doorkomt?
Mirre schreef:
Maymar nog even voor onze dirrrrty minds 😉 😂 vriendlief en ik hebben weer eens sexy gedaan (2x keer sinds de zwangerschap pas, dat dan weer wel helaas ;)) daar in de veluwse bron!! 😮 whahaha 😂 er zat een kruidenbad bij in het arrangement; bleek in een prive kamer te zijn, met een super groot bad gevuld met warm water en olie en kaarsjes er om heen. We hadden een half uur tot een uur, en de deur ging dicht... Tja, dan vragen ze er om 😛 toch? 😂 hoe is het met jullie sexy doen? Lukt het met om de dag?
Mirre schreef:Snippie fijn dat het zo goed gaat met de kleine man!! En dat hij blijft liggen als je hem op de andere kant draait!! Slaap lekker voor straks, heerlijk je rust nemen als het kan. Wow, tijd gaat wel hard hoor, Giovanni is nu al weer 2 weekjes oud 😮
Whahaha ja sexy doen 😉 das Maymar haar schuld 😂 (niet het doen he, maar de uitdrukking 😉 whahaha)
Esh die uk van jou is dus een lekker druk acrobaatje!! Hoe gaat het verder met jou?
Babii schreef:Ja, maar schatteke :p. Ik heb me punctie al gehad, dus in principe de eerste IVF behandeling. Wat als ze wederom Gonal F voorschrijven, Pregnyl en Progynova voor mijn BMS te reguleren e.d.? Valt dat onder poging 1 of moet ik dat zelf betalen, want de punctie is dus al geweest.
Ga jij maar snel naar je kleine man ;).