MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
idd ze hebben de kracht ook niet om uit de borst te drinken ze zijn immatuur
Babii schreef:Ja en het is gewoon heel vervelend (hoe lief ik het ook vindt) dat mensen mij gaan vertellen dat al deze helse pijn van een zwangerschap kan komen etc. etc. Ik ken dit rot lichaam inmiddels goed genoeg om te zeggen of iets raak is of niet. Jij herkent dat wel, want jij voelde dat bij je eerste poging ook.
En er zijn een paar meiden die ik wel op de hoogte hou, maar daar heb ik echt veel contact mee.
Babii schreef:Volgende week werk ik weer, kan dus alleen dit weekend langskomen of volgend weekend. Vergeet het gewoon iedere keer weer te vragen aan je :oops:. Kan morgen wel komen, maar dan heb ik dus geen cadeau :|.
jorina schreef:mila ik hoop dat het snel beter gaat met drinken
oja en luun dat velletje onder de tong heet een tongriempje :mrgreen:
hier een doorslaapnacht gehad 23.00 tot 6.15
jorina schreef:ja maar owen is prematuur en dat is wel een groot verschil met een beer die 4300 gram woog
kindjes die zwaarder zijn bij geboorte slapen vaak eerder door
thomas sliep ook met 6 weken door maar bij ruben is het nog niet constant hoor want vaak poept ie s'nachts zijn broek vol
zo ie zo poept ie veel voor een fv kindje want heb wel 3 of 4 broeken op een dag
jorina schreef:ja maar voor borstvoeding is dat normaal dat verteerd veel sneller maar voor fles is dat eigenlijk heel veel
moet morgen toch naar de dokter omdat ik denk dat ruben nog steeds last heeft van zuur
dus dat ook meteen maar vragen
Lunanoa schreef:Ow oops. bij een kop koffie komt er al een hoop cafeïne terrecht in borstvoeding, met een energiedrankje komt er dus een hele hoop cafeïne in de borstvoeding. Geen wonder dat hij niet wou slapen hahahahahahahahaha
Lana schreef:@luna volgens mij zijn de dodi spenen ook al niet meer te koop.. nichtje van m'n vriend gebruikt ze ook maar kan nergens meer een nieuwe kopen en de kleine wil niet met een andere speen drinken.. geen idee wat de reden precies is dat ze niet meer te koop zijn.. en weet ook niet of het overal uit de winkels is.. mocht je ze ergens zien wil je het dan ff doorgeven aan mij dan kan ik dat weer tegen hun zeggen..
@kim gefeliciteerd met je nichtje!! ook ik hoop je binnenkort te kunnen feliciteren maar dan met jouw zwangerschap!!
@snippie hahahahah energiedrank komt idd in de bv terecht.. althans de caffeïne dan 😉 het is wel handig idd 😉
wij zijn een weekendje weg geweest 😃 heerlijk voor de eerste x met ons mannetje gezwommen.. hij vond het heerlijk 😃 zelfs de golven vond ie leuk hahaha..
Net bij het cb geweest en hij is inmiddels 67 cm en 7510 gram dus hij groeit heel goed 😃 is 1 kilo aangekomen in een maand tijd 😛
Hij heeft zijn 2e prikjes gehad en huilde alleen tijdens de prikjes even en daarna niet meer..daarna was ie alweer aan het lachen en vertellen en nu ligt ie te slapen.. over uurtje de fles weer dus ik hoop dat ie er dan geen last meer van heeft verder..
ff wat anders.. ik heb sinds gister steken onderin mijn buik.. ik kan het niet helemaal plaatsen.. iemand een idee wat het kan zijn.. gebruik nog geen pil o.i.d. maar hebben alleen sex gehad toen ik net 1 of 2 dagen van menstruatie af was (27-10 tot 1-11 ongesteld geweest dus da's dan cd 7 of 8 geweest) en een paar dagen geleden.. kan dus niet zwanger zijn..
weet iemand wat het wel kan zijn?? eisprong heb ik ook nog nooit gevoeld en voor mijn menstruatie voelt het altijd anders.. kan dat gevoel na de zwangerschap veranderen??
Mila schreef:nee het kan echt niet
Mila schreef:Ik geef geen borstvoeding meer, dus ik mag weer aan de pil.
Als je borstvoeding geeft mag dat idd nog niet.
ik verwacht dat hier de PCO weer in vollegang weer terug is en ik daarom gewoon nog niet ongesteld ben, maar vind het wel vreemd dat ik wel cervixslijm had..
ja idd jullie hebben die tijdsdruk er ook nog bij?? wat zou voor jou het ideale leeftijdsverschil zijn?
Lunanoa schreef:Snippie je hebt een speciale pil daarvoor: De mini pil.
Zou persoonlijk wel oppassen met die cafeïne.... Zo'n klein lichaampje & zoveel cafeïne vind ik wel heftig. Krijg zelf al hartkloppingen van een blikje redbull 😮
Mila: Balen van die Dodi flessen. Heb nog 2 nieuwe Dodi spenen liggen geloof ik... Dus als de nood hoog is wil ik ze best opsturen als ik de verzendkosten krijg 😛
Hier ook iemand die maar niet ongesteld wordt. Pffff
Was gewoon aan de nuvaring al voor maanden hoor. Maar vergeten weer in te doen, dus dacht dan wacht ik de menstruatie af & stop ik hem er dan weer in. Maar die menstruatie komt niet. Wel veillig gesext met condoom.
Vorige week 1x zonder ( ja dom ) maar heel eventjes & zonder klaarkomen hahahahaahahahah 😛 Maar moet eerlijk zeggen dat ikw el even bagger schijt hahahaha.
Zal wel meevallen.
Lana schreef:heeft 1 van jullie (modjes misschien) een idee waarom ik elke keer als ik een ander forum open ik de Thread Display Options moet wijzigen (onderin het scherm) anders krijg ik namelijk oudere topics bovenaan te staan terwijl ik ze op tijd laatste bericht heb staan normaal..
Lunanoa schreef:Ben zelf een schijtbak hoor hahahahaha. Dus misschien stel ik me wel aan :$
Ik dronk het ook tijdens mijn zwangerschap terwijl het niet mocht :$
Lunanoa schreef:Ben zelf een schijtbak hoor hahahahaha. Dus misschien stel ik me wel aan :$
Ik dronk het ook tijdens mijn zwangerschap terwijl het niet mocht :$
Babii schreef:Snippie, wie had jouw kleine nou gehaald in het zkh? Kuit of Blokhuis?
Lunanoa schreef:Heel verstandig Snippie!
Hier na 20 weken halve blikjes gaan drinken :$