LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Whahaha oops. Lekkerdom. Komt omdat iedereen zijn naam ook verandert 😛 Snap er geen flikker meer van hahahahahahahahaha
snippie schreef:Blokhuis:)!
daar heb ik straks ook mijn na controle van.
en dokter Kuit kwam er achter dat me bekkens veelste smal zijn.
weet het nog goed hoe hij dat zei:Meisje dit moet je niet normaal willen.
Lunanoa schreef:Kim, zie dat je het druk hebt. Denk wel om jezelf he.. niet te veel van het goede doen, je zit op het moment in een heftig traject & bent druk met werken enzo.
Soms even op de rem trappen he meid ;)
J_mylove schreef:Hé Snip!
Hier alles prima hoor!! Ja 24 weken alweer, de tijd vliegt écht enorm hard. Komt ook doordat ik m'n handen vol heb aan m'n kleine mannetje (thnx, lekker ding he :mrgreen:) die de hele tent afbreekt als ik even niet oplet, hahaha.
Met jou ook alles goed meis? Zag vanochtend je nieuwe foto's op hyves, wat een lieffie zeg.. Lekker bol koppie heeft 'ie!
J_mylove schreef:Jaaaaa d'r staat je nog heel wat te wachten met je kleine vent, haha. Geniet maar lekker van hem, ze zijn zo groot!!
'k Ga even bij hem kijken, staat heel hard te gillen in de box whaha
J_mylove schreef:Niets aan de hand... gewoon ff z'n stembanden aan het trainen, wat zullen de buren blij zijn :D
J_mylove schreef:Zielig is dat he, dat ze dan zo hard huilen in bed. Maarja slapen is dan toch het beste. Hopelijk gaat'ie zo lekker een tukkie doen!
Hier heeft de kleine man uitgeslapen tot 9.30u, dat was echt lang geleden! Heb nog niets te klagen hoor, want normaal is hij pas om 8.30u wakker. Maar een keer een uurtje later is ook geen straf 😊 Komt denk ik doordat hij ineens 's avonds niet meer wil slapen, sinds een paar dagen. Wil alleen maar overal met zijn nieuwsgierige steekneusje bij zijn en zit dan uren te spelen, als ik hem in bed leg gaat hij helemaal over de zeik. Nouja, zal ook wel weer een periode zijn...
J_mylove schreef:Mijn ventje was 5 weken toen hij nachten maakte van 23 - 6 a 7 uur. Naarmate hij ouder werd, sliep hij steeds een beetje langer. Heerlijk!! Hopelijk wordt de 2e kleine ook zo'n lekker makkelijk kindje, maar ik bereid me maar voor op een enorme nachtbraker, dan kan het alleen maar meevallen 😉
Oehh ik moet ook stoffen zuigen dweilen enz enz enz. Zo geen zin in, maarja, 't moet een beetje bijgehouden worden he..... Blegh. Net kleine man in bed gelegd dus heb eigenlijk geen excuus meer om niets te doen. Hoewel m'n bed wel erg warm is (lig lekker te laptoppen, hahahah luiiiii)
Mila schreef:lees vanavond even bij, maar:
Wij hebben net te horen gekregen dat Nyna met sondevoeding naar huis toe gaat. Wij gaan vanavond beginnen met een cursus sondevoeding geven, want ze krijgt dan een pomp mee naar huis. T. krijgt morgen een minimale intake en N. moet nog wel van de monitor af maar als dat klaar is mogen ze naar huis!!! dus dat duurt niet lang meer..
N. heeft namelijk nog wel een aantal weken nodig om de voeding volledig te kunnen drinken, dus dat is voor hun geen reden meer om haar daar te houden :-d
Wel moeten ze 10 dec, nog met de ambulance naar Utrecht voor een dagopname, dus we hopen ze rond mijn verjaardag (15dec.) thuis te krijgen. Vind het sondevoeding erg fijn, want zo haald het wel bij ons en ook bij N. de druk van het drinken eraf..
Mila schreef:j-mylove, ja dat snap je helemaal goed!! T. moet wel een aantal dagen aan die minimale intake voldoen, maar volgens mij doet ze dat nu ook al 😊
dus dan zou het alleen nog die monitor van N. zijn, maar 5 dec. krijgt T. haar 1e inenting, dus dan moet ze weer even voor 24 uur aan de monitor..
Tessa23 schreef:Mila , we wouden in januari naar de HA gaan , hij had ons toen al gezegd van kom samen , dan konden ze zoizo test met zn zaad doen enz.. maar ja k weet niet elke keer denken we.. oo komt wel.. maar nu moeten we ook echt gaan.. ben wel heel benieuwd.. met mijn ongi en eisprong lijkt niks mis te zijn, maar kunnen natuurlijk nog zoveel andere dingen zijn..