roosOud lidBerichten: 1.172Lid sinds: 9 april 2011
meiden toch, wat een verhaal... hopelijk gaat het snel beter!!
Aphrodite schreef:Ah, en aan allemaal: mijn excuses dat ik niet zoveel vertel over mijn dagelijkse gebeurtenissen. Ik ben nogal paranoïa. Als ik iets post wat me aan mij kan linken, ben ik bang dat mensen die ik ken dat per ongeluk lezen en dan meteen weten dat ik het ben. Heel erg irrationeel en stom, maar ik durf echt niet veel info te geven. Hebben jullie dat niet eigenlijk?
Allegra schreef:Ha gelukkig ik kan weer lekker posten - ik was net ook al ingelogd maar alles ging zoooooooo laaaaaaangzaaaaaaaaaammmmmmmm... Ik werd helemaal niet goed, kan er slecht tegen als ik gewoon lekker snel vooruit wil en mijn computer zo sloom is als een slak. Gelukkig bedacht ik me toen dat ik eens moest kijken op welk netwerk ik eigenlijk zat, bleek dat ik op een heel traag onbeveiligd netwerk van iemand anders in de buurt zat... argh, fijn als je laptoppie zoiets besluit! Maar nu ben ik terug! Hahaha!
Aim schreef:Pff hier is het nu helemaal drama, me mannetje wil helemaal ff stoppen met kinderen. Hij is ineens aan het twijfelen of ie wel bij me wil blijven.... wat een kutstreek zeg... 😖 hij mist de verliefdheid en pit in onze relatie... lekkere timing he! Ik ben echt zoooo pissed!!!! Heb echt de neiging om mijn koffers te pakken en te vertrekken! Ben hier voorlopig dus ook niet te vinden.. succes allemaal meiden!!!
Aim schreef:Ja ik pak ook niet zomaar mijn koffers 😊 thnks 😊 pff wat een ellende....:(
Aim schreef:deze week 5 jaar... wonen 3 jaar samen
Aim schreef:Hij heeft al ooit eerder zoiets gehad hele tijd geleden maar was toen van korte duur was meer een zenuwinzinking... Zoals nu heeft ie nog nooit gehad.. tenminste niet dat ik weet...
Aim schreef:Ja zijn de hele middag al aan het praten geweest... pff ellendig... begon gisteravond en vanmorgen ging ie gewoon werken vrolijk 😖 dus heb hem gesmst dat ie maar naar huis moest komen, hij heeft de middag vrij genomen.. maargoed heel veel verder zijn we neit gekomen. Hij zegt dat ie diep van binnen weet dat ie bij me wil blijven maar dat er wel iets moet veranderen... t lullige is dat ik het gewoon totaal niet aan heb zien komen...
Hertogin schreef:Allegra, dank voor je lieve woorden. Kon ze wel gebruiken....
emi schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik probeer dan toch maar naar mijn lichaam en dus naar mezelf te luisteren. En niet zo te twijfelen.
Een tijdje geleden vertelde ik hier over mijn stiefbroer die in het buitenland is overleden. hij is gisteravond (na 5 1/2 weken) eindelijk thuis gekomen en ik heb hem vanmorgen even gezien. Vrijdag is de begravenis. Het is wel heel dubbel allemaal.. Nieuw leven wat groeit in mij en zijn leven zo abrupt geëindigt..
Allegra schreef:Ik heb net trouwens de enge vk-praktijk voor mijn stadsdeel gemaild met wat vragen over hoe flexibel ze zijn. Ben benieuwd, ik heb het hele internet af moeten zoeken naar hun e-mailadres want ook dat stond niet op jun website....
Marleen8 schreef:Haha en dat maakte je meteen achterdochtig of niet??
mirjam86 schreef:lijkt mij ook niet leuk, zou zelf proberen wat anders te zoeken......
marleen wanneer heb jij je nod?
of heb jij die ook net gehad :(
mirjam86 schreef:allegra zit er dan nu 1 in een dorp of stad dicht bij?
Marleen8 schreef:Ha Mirjam,
Mijn NOD was afgelopen vrijdag, 26-11. Maar tot nu toe nog steeds niet ongi en al 2 negatieve testen. Afwachten dus maar. Net als jij, jij zit alweer in ronde 7. Wat duurt dat wachten lang he? Maar jouw klusdagen zijn alweer aangebroken dus geef m van jetje;-). Succes meid.
Allegra schreef:eenmansverloskundigenpraktijkje (mooi woord heb ik daar bedacht ;-))
Aphrodite schreef:Ja Mirjam komaan, gààn met die banààn! En dan kunnen we allemaal overleggen welke excuses we zullen verzinnen om niet te drinken met oud op nieuw! :)
Allegra schreef:Ga ff een Glee kijken, mocht ik niet meer terugkomen vanavond alvast welterusten!!
Allegra schreef:Haha Angel dat wordt lachen waarschijnlijk - onze kat gaat altijd heel sneaky 'onopvallend' op de takken staan te kauwen. We hebben een nepboom dus meestal vindt ze er niet zo veel aan.
ja de andere katten viel wel mee vorig jaar, af en toe proberen om een bal eruit te slaan. Ach de onderste helft worden toch nepballen!
Leuk dat je het op je werk verteld hebt, ze hadden het nog niet geraden dus?
mirjam86 schreef:haha je went er wel aan hoor die kou.
ik ga nu minimaal 14 uur bij de post werken en sávonds doe ik nog 2 uurtje schoonmaken,
maar dat is op het gemeente huis en dat is wel relaxt.
angel wij gaan zaterdag een echte kerstboom kopen 😃 heb er echt al zin in.
zo'n dag als vandaag is echt een uitzondering hoor, per ongeluk te veel gepland.
kon het extra werk niet weigeren omdat ik aangegeven heb dat ik meer wil werken.
nu ga ik echt mn hond uitlaten en naar bed, ik wil slapen 😊
gelukkig kan ik morgen ook nog wat uitrusten.
xxx