Marleen8 schreef:Hertogin wat een ellende dat ronde 5 t ook niet was voor jou. Dus jij was er ook aardig ziek van. Ikzelf heb een aardig potje gejankt na m'n negatieve test. Ook ik begin m wel een beetje te knijpen nu in aanloop naar ronde 6. Net nadat de ongesteldheid begonnen is en in die week heb ik soms wel moeite om een beetje positief te blijven. Maar als dan eenmaal de klusdagen weer begonnen zijn gaat t allemaal wel weer. Laten we hopen dat ronde 6 voor ons geluk brengt! Maar je haalt me nu wel in nu ik nog steeds niet ongesteld ben!
Dus Chelke en Hertogin, op weer naar een volgende ronde. Onze laatste kans om zwanger te worden in 2010, zet m op!!
Marleen, ja dat klopt. Ik heb het hier niet geschreven omdat ik hier meer meelees dan schrijf (Ik schrijf meestal op het dertigersforum) maar mijn partner weet uit een vorige relatie dat hij verminderd vruchtbaar is. Ten aanzien van mijn eigen vruchtbaarheid heb ik geen zorgen: ik ben altijd om de 28 dagen ongesteld (een heel enkele keer 27 of 29 dagen), drie dagen voor mijn NOD begint het oud bloed te vloeien, ik heb op dag 14 of 15 een LH-piek (weet ik door het gebruik van ovulatietesten), heb nu twee keer Preseed gebruikt, slik foliumzuur en vitamine E, kom van beide zijden uit een vruchtbare familie....kortom, ik kan me bijna niet voorstellen dat het aan mij ligt. Dat maakt het extra vervelend.
Grappig dat jij ook steeds weer nieuwe moed hebt bij elke nieuwe ovulatieperiode. Ik heb dat ook. Maar als ik dan weer op dit forum kijk en zie hoe snel de meesten zwanger zijn geworden, dan tja....dan gaat het soms moeilijk. Vandaar ook dat ik hier meer lees dan schrijf.
Dus Marleen en Chelke, samen op naar ronde 6! Ik hoop dat het voor ons alledrie raak zal zijn!