Go clomid, go clomid, go clomid!
Eindelijk actie nienke, da's wel goed! Nu duimen dat er volgende week meteen vooruitgang te zien is!
AllegraOud lidBerichten: 2.264Lid sinds: 25 juli 2010
sab88 schreef:ha meiden
Hier een K*t nacht achter de rug 😞 heb niet kunnen slapen, was alleen maar aan het piekeren: Wat moet ik allemaal nog halen, wat moet er met de babykamer gedaan worden, hoe zal de bevalling zijn, wordt het een groot/klein kindje pfff en nog veel meer dingen. Dit is nou iets van de laatste 3 dagen en wordt er zo moe van. Ik kan mn draai ook niet vinden. Normaal slaap ik binnen een half uur en nu pas na 3 uur :(. Gelukkig ben ik vrij dus duik zo mn bed weer in en ga die uurtjes bijslapen.
Ik ga bevallen in een kraamhotel. Dit zit naast het ziekenhuis, dus mochten er medische redenen zijn dan ben ik binnen 2 minuten in het ziekenhuis. Is toch wel een fijn idee. Want vanaf ons thuis tot aan het ziekenhuis is ook nog 25 minuten rijden.
Die kamers zien er inderdaad gezellig uit en ben blij dat er een bed is voor mn partner.
De tijd gaat inderdaad erg hard. Zat vandaag te tellen dat ik over 10 weken al verlof heb :shock: wat Daantje zegt, het begin gaat zo langzaam, maar nu vliegt het voorbij.
Nou ga nog effe proberen te slapen!
Liefs
Aphrodite schreef:
Daisy: nou, het kan toch wel zijn dat het raak is? Elke ronde is weer nieuw en heeft weer nieuwe kansen meid! Ik heb zelf in deze ronde ook een paar uur heel sterk het gevoel gehad dat het raak was, een dagje ofzo na de laatste "klus", hoewel ik dat aan niks kon voelen. Maar misschien had ik dat in andere rondes ook, dat weet ik niet meer. Waarom vragen mensen of je zwanger bent? In elk geval; rustig blijven meid. Geen valse hoop hebben, maar wanhopen is ook niet goed.
Aphrodite schreef:Daisy: misschoen lijk je voor zommigen zwanger ook omdat ze je in winterkleren zien ofzo? Daar lijk je sowieso wat dikker in eh. En als ze dan vermoeden dat het zover is, gaan ze daaruit afleiden dat het wel zo moet zijn.
emi schreef:20 januari voor ons beide een spannend dag, jij of je ongesteld wordt (is dat dan dag 31 van je cyclus?) en ik de 20-weken-echo.
Ik zal voor je duimen meissie!
Aphrodite schreef:Angel, mooi hoor, die fotootjes! Ik vind trouwens ook dat je een mooi bloesje aan hebt!
Aphrodite schreef:
Daisy: ik duim voor een véél kortere cyclus. *duim* *duim* duim*