Dames wat een verhalen allemaal vandaag!!! Veel goede en helaas ook wat minder goede... Ga eerst maar ff reageren!
Nienke wat superfantastisch dat er meteen resultaat te zien is van de Clomid, ik hoop echt zo voor je dat het vrijdag verder gegroeid is en je ei binnenkort een mooie salto maakt! 2011 wordt jouw jaar!
Daantje leuk dat het bij jou ook goed was bij de gyn, lijkt me echt gaaf als je van de buitenkant de verschillende 'onderdelen' al kan voelen 😃 En netjes, maar een kilo bijgekomen... Ik maak me best een beetje zorgen of ik veel aan ga komen (heb je mij weer, ik maak me altijd overal druk over), maar vooralsnog past alles me gewoon nog goed. Merk wel dat mijn been/bilspieren aan het verslappen zijn maar verder valt het mee ondanks het niet sporten en ietsje meer eten...
Aphrodite bijzonder he, zo'n eerste blikje in je baarmoeder! Je bent net zo ver als ik bij mijn eerste echo, mijn vk zei toen dat als het hartje dan al klopt, het bijna nooit nog mis gaat, lekker gevoel is dat! Nu kun je lekker een aantal weken met je hormonen dealen tot de volgende echo 😉 Doen ze in Belgie trouwens veel thuisbevallingen? Want misschien is dat de reden dat je bij jullie naar de gyn gaat ipv een vk.
Emi spannend morgen echo! (of ben ik nu in de war?) Als je ons wilt vertellen wat het wordt (ik snap het ook als je het niet wilt hoor!) dan wil ik ook wel heel graag een PB.
Prinsesje jemig wat een ellende zeg... is de blaasontsteking wel afgenomen? Blijkbaar maakt de ha zich niet superveel zorgen erover als hij je tot maandag laat doorlopen...
BAkkertje he zit jij opeens al aan de 20 weken? Wat gaaf, morgen final check-up van de kleine 😊 Ben benieuwd of hij/zij netjes meewerkt!
Yente jeetje wat laat zeg, als je pas met 32 weken met zwangerschapsgym kan beginnen... Dan is het met je buik eigenlijk al best lastig denk ik!
Gaaf die taart!!! Ik neem aan dat je meerdere verdiepingen gaat maken enzo? Ik vind bakken ook altijd heel leuk maar zulke ingewikkelde taarten heb ik nooit gedaan, lijkt me wel gaaf met marsepein enzo! Ik heb het Hummingbird Bakboek, misschien ook handig voor jou ter inspiratie? Er staan een paar taarten in. Ik ben bezig met cupcakes voor mijn collega's voor morgen, moet alleen de roze en lichtblauwe icing nog maken haha!
Sophie ah wat balen zeg... mogen ze daar echt je de laan uitsturen omdat je zwanger bent? Ken je degenen die over jouw lot moeten gaan beslissen, en is je directe leidinggevende tevreden met je werk? Hopelijk mag je gewoon blijven omdat je goed in het bedrijf past!
Bedankt voor de berichtjes over mijn combitest, het was echt geweldig! 😃 Helemaal verliefd! Alles zat erop en eraan, je kon de handjes zien en het neusje en alles bewoog, ongelooflijk dat het in mijn buik zit. Beeb is bijna 6 cm lang nu, ze kwam uit op een uitgerekende datum van 31 juli (Zal straks de lijst ff aanpassen) en de nekplooi zag er ook prima uit (iets minder dan 1 mm). Verder zei ze dat het heel gunstig was dat je de neus al zo goed kon zien, schijnbaar duurt dat bij kindjes met Down veel langer omdat het langer duurt voordat ze bot gaan vormen. Ze noemde onze baby een prachtig kindje 😃 De eerste die dat zegt! Voor de liefhebbers staat er een fotootje op
http://www.picturepunk.com/photos/pic1.jpg