Meiden, ik heb besloten om niet meer op het forum te komen...
Iedereen succes met zwanger worden/zijn!
nienkeOud lidBerichten: 2.259Lid sinds: 1 januari 2005
emi schreef:Korel mooie buikfoto's! Wat zie je het al duidelijk! ik zal binnenkort weer eens een foto maken. Bij mij zie je het nog niet zo duidelijk. misschien omdat ik van mezelf iets stevig ben..
Nienke wat kl*ten dat er overstimulatie was! Dat is inderdaad best gevaarlijk dus maar goed de adviezen opvolgen. Het lijkt nu een verloren maand maar je bent eigenlijk pas net bezig. Ik wil niet dat dit lullig overkomt want natuurlijk ben jij psychisch ook begonnen in juni zwanger te raken maar lichamelijk is dit je eerste kans pas..
Meis kop op he.. echt jouw tijd komt nog. Je moet nu eerst inzicht krijgen in wat je lichaam met die medicijnen doet.. Gelukkig helpt de gyn je daar goed bij..
Wow yente weer 4 taarten! Knap van je hoor, ik doe het je niet na!
En doe je het een beetje rustig aan! er is niets mis mee om halve dagen te gaan werken..
Wat voor kleur wordt het babykamertje geverfd?
sab88 schreef:ha meiden,
van het weekend effe een foto gemaakt van ongeveer 25 weken:
http://img25.imageshack.us/img25/6559/img0144zj.jpg
Ik mag vanmiddag de Blije Doos op gaan halen. Ben benieuwd wat er in zit...[/QUOTE schreef:
Ben ook benieuwd wat er in zit! Ik kreeg vandaag een email dat de zwangerdoos van Etos klaar staat. Mijn moeder haalt hem op en ze neemt hem dan mee volgende week.
jojo82 schreef:@angel spannend!!! heb je al een gevoel wat voor geslacht jullie uk heeft?