Daisy schreef:Maar je mocht toch geen seks hebben toen? Dus dan wordt zwanger zijn lastig....of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nou het zit zo, ik was begonnen met de clomid, tussentijds moest ik terug komen voor een echo kijken of er wat gebeurde, er groeide follikels en ook mijn bms groeide.
Op een gegeven moment (op een woensdag) was er een follikel zo groot dat hij waarschijnlijk komend weekend zou springen, dus de gyn gaf het advies om om de dag te klussen, dus wij zo gezegd zo gedaan. Op maandag moest ik weer terug komen bij de gyn, toen zag ze dat er veeel te follikels waren en dat we niet meer mochten klussen tot dat ik ongesteld werd, woensdagochtend weer terug voor een echo, dus wij weer terug, toen waren er follikels gesprongen/verdwenen. Wij hadden zondagavond/nacht nog geklust... en woensdagochtend zag ze dat er follikels gesprongen waren... Dus... zaadcellen leven 3 dagen zei ze, dus het zou raak kunnen zijn... maar er kunnen dus ook meerdere eicellen bevrucht kunnen zijn.....
Dus het kan mogelijk zijn.... we hebben wel het advies opgevolgd wat ze maandag zei, maar hadden zondags nog geklust en paar dagen later zijn er follikels gesprongen....