Allegra schreef:Ff allemaal duimen voor Linda, Chelke, Mirjam en Prinsesje, dames, ik hoop op goede berichten van jullie de komende dagen, zet 'm op! *knuf*
Bij Chelke moeten we zeker nog wachten tot zaterdag. Ze houdt het voor iedereen spannend!
Maar heeeeeeeeeeeee Nienke! ZO ONTZETTEND WOW! Ik denk dat iedereen nu mee met je stuitert meisje! Ik ben zo verschrikkelijk blij voor je! En? Hoe reageerde je ventje?
Daisy, 3 weken is inderdaad nog lang wachten, maar dan weten ze ook alles he. Hebben ze eigenlijk ook het vermoeden dat je hetzelfde hebt als je moeder?
Sophie: blijf jij maar lekker in die roes meisje. Een klein meisje in je buik, woehoew! En dan nog je moeder die je komt vertroetelen, zo tof!
Jojo, ben ook voor jou ontzettend blij dat je baby het nog goed stelt. Laat dat hartje maar kloppen!
Yente: wat een k**dag meisje, kan me voorstellen dat je enorm baalt. En 800 euri is ni niks.
Sab: ik wens je en heel mooi afscheid van je collega's. En een heppie, rustig ziekteverlof.
Prinsesje: zoals hierboven, ik sluit me aan bij Allegra: zet 'm op meid! Je voelt nog niks, maar toch duim ik voor je! Ik wil duimen tot iedereen naar beneden is!
Emi: alright meisje, ben blij dat je eindelijk een rustiger ritme gaat hebben. En je baby zal er wel bij varen! Je voelt je toch niet vervelend ofzo daardoor? Want het is echt niet zomaar hoor, dat ze die regeling voorstellen!