StampertjeOud lidBerichten: 719Lid sinds: 4 augustus 2010
Oh en Natasha, jammer zeg!! Ik kan me voorstellen dat je er even flink van baalde. En ook al weet je dat het langer kan duren, het is toch vervelend iedere maand opnieuw.
Marleen8 schreef:Ik heb afgelopen maand de zwanger worden pillen van Etos geslikt. Mijn cyclus was wel weer korter deze keer. Als ik zwanger ben stap ik over op die van VSM ofzo, zien we dan wel weer!! Zijn er trouwens nog steeds meiden die Preseed gebruiken of daar ervaringen mee hebben?
Stampertje schreef:ik slik heel soms zo een all-in pil, zit wel foliumzuur in, maar niet zoveel als wanneer je het los slikt. Ik geloof best dat het goed is, maar ik vraag me af in hoeverre... Als ik dat ga slikken ben ik echt wel heel erg bezig met het zwanger worden voor mijn gevoel. Nu kan ik het vaak de eerste 2 weken van mijn cyclus lekker uitschakelen. (de laatste 2 wordt het lastiger 😊 Ik ga wel proberen iedere dag mijn multipillen te nemen (dat is toch al iets ;))
Begint wel een beetje op te vallen dat ik hier alleen ben in mijn laatste weken van mijn cyclus, ach ja.
jeske1983 schreef:@ Bakkertje, zooo gaaf, geniet ervan. Het moet een heerlijk gevoel geven.
@ Natascha, balen zeg, op naar de volgende ronde, probeer positief te blijven hoor!
@ Roos, ik hoop zo dat je snel ongi gaat worden, heb er eigenlijk wel een goed gevoel over de komende 2 weken, zegt natuurlijk niks, hoop alleen dat ik gelijk krijg.
@ alle zwangeren, hoop dat alles goed met jullie gaat
@ alle klussers, moed houden hoor, ook voor ons ligt er ergens een kans, geduld wordt meestal beloond.
roos schreef:Thanks meis! Ik hoor dat je gevoel het goed heeft! Wordt er echt niet goed van, snap het niet.... ik ben er nu wel minder mee bezig, maar als ik dan weer even op dit forum lees, dan denk ik SHIT waarom nou???? Dan zie ik het even niet zitten.....en dan baal ik zo erg!!!
Chelke schreef:allegra.. geloof niet dat Jill een heel populaire naam is indd, dus echt heel toevallig
bakkertje.. je zult het weten ook dat je zwanger bent 😃 nee grapje, vervelend dat je meteen al zo ziek bent
ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was en al een dikke buik had 😉 hopelijk zijn niet alle dromen bedrog
emi schreef:Bakkertje balen dat je zo'n nacht hebt gehad! En dat je nu al zo beroerd bent.. Ik heb ook nog niet zo vaak over gegeven maar in het begin was ik bang om te kokhalzen, dan moest ik altijd boven een toilet hangen. Nu weet ik dat er niets komt dus kokhals ik gewoon in het wilde weg 😉 Er komt toch niets..
Aim ik hoop toch dat je snel ongesteld wordt, dit is ook niks je hebt al zo lang moeten wachten tot je weer voor het echi mocht!
Vanochtend had ik steken in m'n navel doorstralend naar onder. Daantje heeft dat volgens mij es gehad, wat was dat?
Ik moet nodig met school bezig, een laatste verslag, maar stel het steeds uit en nu kreeg ik net een mailtje dat mijn gereserveerde boek klaar staat in de bieb :-S
Stampertje schreef:Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Bakkertje!! Proficiat, zo zie je maar dat het wel kan 😉
En Emi, ik zal er dan toch maar mee beginnen samen met prinsesje en bakkertje, bedankt voor je uitleg! Nu wil ik ook bakkertje, ik ben jaloers. geniet ervan!
emi schreef:Bakkertje de steek in / rond m'n navel is nu weer over, was alleen vanmorgen een half uurtje toen ik nog op bed lag.
Die ontlasting, ik denk dat het toch de hormonen zijn hoor. Daantje moest in het begin ook erg vaak, maar da was geloof ik ook nog dun. Maarja ik denk dat het sowieso bij iedereen anders is, helemaal als jij ook nog spastische darmen hebt. Je hele lichaam doet mee met zwanger zijn, dat heb ik wel gemerkt 😖 Wat dat betreft vind ik het een beste opgave.
Ik was ook vanaf vrij in het begin misselijk. En ook de vinger in mn keel steken maar dat er niets komt (op 2 keer na maar da was spontaan, waarvan 1 keer in de AH).
En het verslag hoef ik pas 30 november afgetekend te hebben dus er zit ook niet echt druk achter. maar ik heb er al vanaf augustus tijd voor gehad dus wil het gewoon een keer af hebben. Haha. maar HET IS AF en ik ben er heel tevreden over.
Alleen nu smste een vriendin of ze langs kon komen dus kan ik het boek nog niet halen. Nou dan morgen maar.
Kent iemand de serie boeken van shopaholic? Er is een nieuwe: shopaholic mini. Die heb ik gereserveerd 😃 heb er nu al zin in!
Roos ik snap dat je gestopt bent met foliumzuur maar besef je wel dat je dan te laat bent als je het pas slikt als je positief test. En wel te verstaan 6 weken te laat.
mirjam86 schreef:bakkertje gefeliciteerd meis geniet ervan:D
mijn vriendin is gister bevallen van een gezonde zoon, hij heet sven:D
nou ik zeg tot maandag xxx
roos schreef:en als het nog een jaar duurt, dan moet ik dus een jaar die foliumzuur pillen slikken....
Chelke schreef:Allegra.. laten we het hopen, het zou heel fijn zijn 😉
Bakkertje.. hopelijk mag ik me bij jou voegen in het andere topic. Even over die spastische darm, die heb ik ook en sinds 2 dagen doe ik 2-3 keer per dag een grote boodschap.. normaal gesproken lukt me dit 1 x in de 2 weken.. toeval?
ik slik nu ook geen foliumzuur, ik vind ze vies, weet iemand een merk waar geen vies smaakje aan zit? Ik had ze van kruidvat eigen merk
Aphrodite schreef:
@emi: jij kan alles zo grappig uitdrukken! In het wilde weg kokhalzen, ik zie het zo al gebeuren: sta je op de bus te wachten ofzo, komt er ineens een vrouw aan die staat de kokhalzen en tegelijk kijkt of er geen vuiltje aan de lucht is! 😊
linda75 schreef:jeetje, wat een gedoe over dat niet slikken van foliumzuur, ik ben nu wel ff bot (ben in een botte bui) SLIKKEN MET DIE HANDEL!!!! je slaat jezelf voor de kop als je iets had kunnen voorkomen......
Bakkertje1983 schreef:
Vandaag gaan we het aan mijn schoonouders vertellen. Ben erg benieuwd hoe ze reageren...
Allegra schreef:Hihi nou Aim dat is me ook mooi 😉 Tot nu toe is altijd gebleken dat een streepje echt een streepje is, dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd! (Om m'n eigen gemoed gerust te stellen) heb je je ei gevoeld deze maand, en was het daarna of daarvoor dat je het onveilig hebt gedaan?
Roos ik vind dat je mannetje wel een beetje gelijk heeft hoor, Eef en Prinsesje hebben toch ook al gewoon een 'plan van aanpak' gekregen? Ik snap niet dat jouw huisarts niet snapt dat je hier helemaal niet goed van wordt!
Hier toch nog maar even geklust net, ik voelde vrijdag mijn ei al aankomen, maar dat duurde eigenlijk tot gisterenmiddag en toen kreeg ik halverwege de middag nog een paar flinke steken, dus hopelijk ben ik er nog net op tijd bij. Duimen maar!