@ hier: flink moe en druk geweest de laatste paar dagen. Zaterdag naar A'dam geweest met vriendinnen (lunchen en wandelen over de Albert Kuyp) en 's avonds uit eten met een bevriend stel. Zaterdag had uk nog 2x een trapmomentje gehad, maar 's avonds kreeg ik menstruatieachtige krampen, die ik zondag ook de hele dag zowat had en was ook flink moe en kleine niet of nauwelijks gevoeld. Maandag ook zo, alleen zonder de krampen dan, gelukkig. Gisteren was uk gelukkig weer een echt ADHD'tje!! Was een zware opluchting zeg!! Kind is me toch een partij druk geweest!! Hele dag wiebelen en schoppen, niet normaal. Zo druk was hij nog nooit geweest!! 😃 Maakte me trouwens ook druk om mijn blaas. Had dus die krampen gehad, en daarnaast ook gele afscheiding, maar niet iedere dag (en schimmelinfectie is 't iedere dag zo, dus dat kon het niet zijn wist ik) en verhoogde aandrang en soms pijn bij het plassen. Urine ingeleverd bij ha, maar was helemaal schoon!! Baarmoeder heeft waarschijnlijk een groeispurt gehad, drukt nu meer op m'n blaas, en daar komen die klachten vandaan. Moet gewoon goed drinken, en bij het plassen nawiebelen, dan blijven er geen drupjes achter en heb ik ook geen last van gele afscheiding (want dat komt gewoon door verlies van drupjes urine). En nu voel ik me wat dat betreft dus weer helemaal goed!! Het is trouwens goed te zien, dat m'n baarmoeder flink bezig is geweest, ben in amper 6 dagen tijd flink gegroeit! Heb namelijk een foto gemaakt met 16+1 en met precies 17. Staan in het buikentopic! Vriendlief was gisteren jarig, dus daar ook druk mee geweest. En vanmorgen hadden we om 10 uur de geslachtsbepalingsecho!! Het is nog steeds een jongen!! Overduidelijk 😃 Uk was volgens haar heel druk, maar ik vond het wel meevallen 😉 ben inmiddels stuk meer van hem gewend hahaha 😂 Verder lag uk echt helemaal in de kreukels, vond ze erg grappig om te zien. Kon best zijn dat die uk net zoals zijn mama hypermobiele gewrichten heeft zei ze, want het was wel heel erg 😂 Dat in combinatie met z'n mooie lange benen wordt het een echte Youri van Gelder zei ze 😂 nou ja, zolang het bij het sporten blijft en niet het witte spul, vind ik het prima 😉 hier het bewijs 😃
Hebben de echo ook op DVD mee gekregen, helemaal super!! Thuis gelijk geknutseld met een titel en zo en op Youtube gezet, maar wel beveiligd. Dus alleen als je de link hebt, kun je hem zien. En jullie mogen hem wel zien uiteraard!! 😃 Hij staat op de babysite, maar hier ook eventjes de link:
http://www.youtube.com/watch?v=yHGjuW8pOAo