MijntjeOud lidBerichten: 1.895Lid sinds: 29 augustus 2010
Wil je wel even met dat spel bezig gaan potverdorie 😃
pixxie schreef:toch typisch dat wij allemaal goed met elkaar overweg kunnen hier zo op het forum 😉 ik ben net zo trouwens, kan niet tegen dat ellenlange geneuzel als je ook straight to the point kan.
Lin23 schreef:Ik was nog even aan het googlen, omdat ik zelf gek ben op ijs. Las overal dat ijs uit de supermarkt zoals mirre al zei geen kwaad kan omdat het gepasteuriseerd is. Je moet blijkbaar wel oppassen met softijs en met zelfgemaakt ijs en zelfgemaakte toetjes in restaurants enzo, omdat daar verse rauwe eieren in kunnen zitten. Volgende keer in een restaurant vraag ik dat dus maar even na, voor ik een toetje kies, want daar had ik niet eerder bij nagedacht... Wat streng allemaal hè? ;-)
Numeria schreef:Ben jaloers op jullie dat jullie je kleintje al voelen, heb het idee dat ik dat nog niet echt heb ervaren of zou ik het niet herkennen doordat mijn darmen steeds ook zo rammelen/borrelen. Ben blij als het dinsdag is en ik de 20wkn echo heb gehad, hopelijk net zo goed nieuws als bij jullie, vind het spannend!
Snow schreef:- hebben jullie dat ook wel eens. dan kijk je zo naar je ticker en zie je staan hoe ver je bent en denk je: 'huh? ben ik dat? zwanger en al zover?'