Numeria schreef:Ben ik ook weer even, heb alles terug gelezen, paar heftige berichten tegen gekomen, sterkte meiden. Heb ff geen zin om op alles te reageren, heb een baal dag/dagen. Wordt gek van de sneeuw moet de honden uitlaten, maar wil zo niet naar buiten, vind het beetje eng, vinden de sneeuw erg leuk waardoor ze gaan trekken aan de riem, ben toch bang dat ik val. Durf niet met de auto weg te gaan, dus voel me wat opgesloten. Van de week ook te horen gekregen dat de woningruil is afgewezen, omdat we te veel verdienen, de logica ontgaat me, wat maakt het nou uit of we in dit huis te veel verdienen of in het andere huis???!! Nu moeten we dus gaan passen en meten om hier toch nog een soort kamertje voor onze kleine te maken, het is niet anders, maar ben teleurgesteld, doe je dan zoveel moeite voor en steek je zoveel energie in. Sorry voor me gezeur en ego berichtje maar moest het even kwijt.
ach meid de logica ontbreekt me ook, maar ik zou zeggen ga lekker naar de schoenenwinkel koop een paar flinke stappers (snowboots uggs of iets dergelijks) en ga er lekker op uit, de frisse lucht doet een mens goed hoor. Ik heb een dekentje voor mijn viervoeter gekocht (weegt ook 40kg) en met een dikke winterjas sjaal en ugggs lekker erop uit buiten. En zeur maar lekker een eind raak dat mag best