Snow schreef:* ongeveer 3,5 kilo he.. ik kan wel tellen hoor 😃 74.8 naar 78 is 3.2 ;)
Netjes hoor! Ik ben 1.76 en weeg nu 80. Begon met 70! :shock: Volgens onze fitwijzer zit ik nu net in mijn overgewicht :oops:
Snow schreef:* ongeveer 3,5 kilo he.. ik kan wel tellen hoor 😃 74.8 naar 78 is 3.2 ;)
Mijntje schreef:Het is inderdaad normaal dat vrouwen zo denken. Ik heb het er vaak met vriendinnen over, dat je dan vroeger echt niet zwaarder dan een x gewicht wilde worden en nu ben je daar waaschijnlijk al lang over heen en ben je prachtig. Zo ben ik met 21 jaar een keer gestopt met roken en ging ik van 61 naar 74, verschrikkelijk vond ik het, maar in die tijd toch verkering gekregen met manlief haha. Nu weeg ik standaard boven de 70 en voel ik me slank haha.
zon84 schreef:Hier even een zielig ego-bericht....:
Heb de buikgriep... zaterdag vrienden te eten gehad en vanaf snachts boven de pot gehangen.
Hoe vaak ik heb moeten overgeven weet ik niet meer.. manlief zegt dat ik ie bij 15 is gestopt met tellen.
Vervolgens er ook koorts bij gekregen en diaree! Fijne sinterklaas gehad dus.
Uiteindelijk gisteren wel de verloskundige gebeld. had namelijk niet meer binnen kunnen houden dan 1 glas water en 1 boterham.
Als het vandaag nog zo beroerd was geweest moest ik bellen.
Gelukkig vandaag iets beter; koorts is gezakt en valt nu binnen de categorie verhoging. Ook tot nu toe al 1 beker water en 1 kop boulion binnen kunnen houden.
ook al 2 krakkers op....we komen er wel.
Ons pukje doet het in ieder geval goed... al veel gevoeld. Morgen wel nog een dagje thuis en in de avond naar de verloskundige.
Kom binnenkort weer eens wat uitgebreider bij lezen en reageren.
Nu weer ff met een dekentje op de bank!
Mijntje schreef:Laten we de bekkenclub 70 oprichten ;)... onee pixxie jij wilde 65 zijn.. naja de 65 tot 70 club dan?
Mijntje schreef:Hey Pixxie; kun je een keer een stamboom tekenen? Wie is wie en hoort waar bij en dan groen is goed en rood is slecht? 😊 Y is de gene die net deed alsof ze die andere was achter de comp? Misschien reageert ze uit jaloezie en een gevoel van onmacht zo?
Mijntje schreef:Laten we de bekkenclub 70 oprichten ;)... onee pixxie jij wilde 65 zijn.. naja de 65 tot 70 club dan?
liefdevol schreef:snow, we gaan maar van het beste uit maar na 1 slechte ervaring moet ik dit eerst zien en dan geloven!
hahaha dan heb je wel erg snel overgewicht zeg, hum dan wil ik niet weten hoe ze het bij mij noemen hihi
liefdevol schreef:snow, we gaan maar van het beste uit maar na 1 slechte ervaring moet ik dit eerst zien en dan geloven!
hahaha dan heb je wel erg snel overgewicht zeg, hum dan wil ik niet weten hoe ze het bij mij noemen hihi
Snow schreef:
hier; naar de VK geweest. alles prima. F was heel bang en huilde steeds, kon het hartje niet eens goed horen :(.
Mijn bij zit raar in elkaar 😉 . Baarmoeder kwam tot 3cm boven navel. Wat overeenkomt met 26 weken. Maar ben 23+2. Maar mijn baarmoeder ligt een stuk omhoog haha.. tot 3 cm boven mijn schaambeen zit namelijk geen (!) baarmoeder .. haha. apart.
Swase schreef:De dag begon super, goed geslapen voel me veel fitter maar nu komt toch die hoofdpijn weer opzetten, heb net maar een paracetamolletje genomen. Getsie, wil me gewoon goed voelen.. Merk ook dat m'n lichaam wat vaker tegenstribbelt, bah. Maar mag niet klagen, in vergelijking met anderen stelt het niks voor. Logisch dat je wel voelt dat je zwanger bent natuurlijk en dat niet alles nog gaat zoals voorheen, dat is ook weer zo.
Ik had trouwens gisteren ook het tijdschrift ontvangen en zag erin staan dat je als zwangere op een werkdag van 8 uur recht hebt op 1 uur pauze als je dat wilt. Je hebt recht om wat meer rust te nemen. Nou zal ik dat niet zo snel doen hoor maar toch goed om te weten. Je wilt daar toch ook niet te snel gebruik van gaan maken vind ik dan weer.
manu schreef:De laatste dagen wel veel folders van supermarkten met allemaal lekkere dingen, dan zit er toch wel veel bij wat je als zwangere niet mag :(:( maar ach, het is het natuurlijk allemaal waard