Pixxie schreef:Dreampje, je maakt me nieuwschierig met je www, maar volgens mij weet ik het al. Je gaat eerder stoppen met werken?
Nou ook op mijn werk loopt het al enige tijd niet lekker, eigenlijk al vanaf het moment dat ik zwanger ben, ik kreeg tweewekelijkse evaluatie gesprekken en het was vanaf het begin al duidelijk dat ze op zoek waren naar een manier om mij weg te krijgen terwijl ik een vast contract had, voor mij was duidelijk dat 1 collega dit allemaal klaarspeelde, en twee weken geleden was wel duidelijk dat de situatie niet houdbaar meer was, en dat het er toch wel inzat dat ik vanaf mijn verlof niet meer terug zou komen en een afvloeiingsregeling zou krijgen, nu moest ik maar beslissen hoe of ik dat in het vat wilde gieten.
Nu had ik dus gister weer een gesprek, en door al het gedoe, niets meer kunnen zeggen e.d., heb ik besloten het dan maar lekker in mijn straatje in te passen, want als hun het niet eerlijk kunnen spelen kan ik het ook, dus heb het op harde buiken gespeeld, en dat ik dan wel 31 december als laatste werkdag wil en dat ik dan met stille trom wil vertrekken, want ik wil ook wel gewoon genieten van mijn zwangerschap en de baby die komen gaat en niet constant stressen om mijn werk....
Dus heb wel overdreven, maar ik ben er ook wel klaar mee, dit speelt al vanaf augustus, en iedereen op het werk mag kletsen en niks doen, en ik moet mijn mond houden en het liefst iedereens werk doen, nou daar pas ik voor...
Nu hebben ze toegegeven dat harde buiken zeker niet goed was voor mij, of de baby, en dat ook zij dit niet wilden en dat dan inderdaad 31 december mijn laatste werkdag is, en dan regelen hun mijn verlof en ik krijg een afvloeiingsregeling, wat wel inhoud dat ik op zoek moet naar een andere baan, maar dat zie ik dan in januari wel weer...
Maar aangezien ik nog een paar verre collega's (andere vestigingen) op hyves heb, wil ik het nog even niet aan de grote klok hangen zeg maar, dat komt nog wel....