snippie schreef:Weet niet of dat wat betekend steffi!
im meissie hoe is het vandaag met jouw? de dag door gekomen?
weet je al wat je gaat doen?
@ hier alles goed.Giovanni zit al boven geboorte gewicht! en hij heeft zijn hiel prik gehad en heeft geen kik gegeven!
Goed te horen dat alles goed met je gaat meis!! Geneest je wond ook goed? Wow wat een stoere zoon heb je dat hij geen kik heeft gegeven! Netjes hoor!! En ook al netjes boven zijn geboorte gewicht! Helemaal top meis!
Ja hier gaat het wel, merk gewoon dat ik er nu teveel mee bezig ben, lijkt wel of ik nergens anders aan kan denken haha!! Zeker als ik al de bub nieuws hier hoor...Maar we gaan nog steeds voor 12-11...een vriend van ons zei, vannacht gaat het beginnen en 12-11 zijn jullie ouders haha...ik mag het hopen haha!het rommelt af en toe wel..Vandaag wel weer harde buiken gehad, uk is vrij rustig vandaag ( vind dat wel eng) maar heb ook wel veel steken onderin ook met opstaan enz, en een beetje menstruatiepijn. Dus misschien dat het toch wel bezig is...
Tot op heden denk ik nog dat ik gewoon door blijven lopen tot 42 weken en dan door naar het ziekenhuis.. Althans zolang uk het goed heeft, als ik merk dat het minder met uk gaat, dan laat ik me volgende week gewoon opnemen. Ik heb liever dat het gewoon natuurlijk komt, maar ja..
dikke knuffel voor jou en je kleine man!