zit hier nu een zenuwen! hoop zo dat me tel niet gaat!
knuf
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
jacq schreef:daar ben ik weer, de weeen bleven anderhalve minuut aanhouden en dat al om de 2 minuten. Dus de vk is net geweest, heb al 2 cm ontsluiting. Ze komt rond 12 uur weer terug! ze schatte in dat ik begin van de avond wel bevallen ben!
jacq schreef:daar ben ik weer, de weeen bleven anderhalve minuut aanhouden en dat al om de 2 minuten. Dus de vk is net geweest, heb al 2 cm ontsluiting. Ze komt rond 12 uur weer terug! ze schatte in dat ik begin van de avond wel bevallen ben!
Im76 schreef:@ Snippie: Ga je weer lekker aan de schoonmaak hi! Lekker hoor, ik ga zo ook even aan de schoonmaak..
Hopelijk hoor je vandaag niets van het ziekenhuis en mag je er straks heen meis..Hoelaat zou je dan binnen moeten zijn vandaag?
Je hebt ook helemaal gelijk hi..baby's kunnen op het allerlaatste moment nog indalen.
Ik weet het ook wel, maar vind het gewoon een beetje jammer dat die kleine uk gewoon niet even naar beneden wil haha...
Ach uk komt er vanzelf wel een keer uit als het zijn tijd is haha...
ben alleen een beetje ongedulig denk ik haha...
@ Monalisa: Oh fijn dat je er nu helemaal uit bent hi...ik las dat je met je dagloon enz zat...Hopelijk klopt het helemaal!
Oh wat lekker dat je een maand extra thuis blijft, dat is niet verkeerd zeg!!
snippie schreef:Hihi mag het ook me sport tas zijn?
huis is weer bijna friss:)!
nu even wachten tot de woonkamer droog is ! dan kan ik de badkamer doen:)! en toch nog maar even een was in de machine doen en dan lekker rusten hihi:)!
nou rusten wilde nog even me la op ruimen:)! maar das zo gedaan:)!
gewoon weer mooie stappeltjes maken en dingen in de mappen doen.is nu veel minder dan eerst.(toen had ik het ruim een jaar niet gedaan.
knuf
Im76 schreef:Haha ja hoor sporttas is ook goed! ik heb hier ook een grote sporttas/weekendtas klaar staan voor het ziekenhuis...in zo'n trolly past het allemaal niet haha...
Lekker hoor dat je huis weer lekker fris is...Je bent wel weer lekker druk met schoonmaken he meis haha!!
Ik zit nog steeds op mijn luie kont op de bank, zat net even aan de telefoon met een vriendinnentje, die gaat een weekend weg en wilde even zeker weten dat er hier nog niets aan de hand was haha...
Ik ga ook maar even wat nuttigs doen, anders doe ik weer de hele dag niets haha...
Morgen heb ik eigenlijk een vrijgezellenfeestje, maar denk dat ik het toch maar ga afzeggen heb er eigenlijk helemaal geen fut voor pfff...
jersey schreef:Nina, je bent ook lekker druk. Krijg/koop je nu steeds nieuwe rompers dat je blijft wassen? Was je je rompers steeds opnieuw? Of ben je de was aan babykleding nog steeds aan het verwerken en is de bodem nog niet in zicht? Succes vanmiddag.
Vickypreg schreef:@Jersey, dat het druk is klopt idd. Ik had bij MVM ook de helft van de flessen maar toen. Eentje van m'n zwangerschapsgym moest zelfs helemaal ergens anders in omdat 2 ziekenhuizen vol lagen in de regio dat was 19 okt. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan! Zo jij zelfs 40 weken alweer, spannend!!
@Steffi fijn dat het iets beter gaat!
@Im, bij ons mogen ze toch niet blijven dus extra dingen hebben geen zin voor manlief. Mijn vriend kreeg in het zkhs toen wel gewoon eten maar ja het was natuurlijk overdag toen ik beviel omdat ik ingeleid werd dus als het nacht is is eten wel handig misschien.
Ik denk idd ook dat ze allerdrie aan het of al bevallen zijn! Spannend zeg!!
Ik snap trouwens niets van jullie problemen met het geld eigenlijk, je hoort toch gewoon doorbetaald te krijgen> Ik krijg precies hetzelfde salaris, meer zelfs omdat ik mijn vakanties die in deze periode vallen terug krijg (ik werk op een peuterspeelzaal en heb normaal herfst en kerstvak maar die betaal ik zelf omdat ik ander ste veel vakantie heb in een jaar).
jersey schreef:Ik heb daarnet gebeld en nu ben ik er klaar mee. Bij mij is het probleem dat ik juist te veel geld krijg, dus ik heb dit door gegeven. Ik krijg nog een brief waarin ik het een en ander moet terugbetalen en dat komt wel goed. Het probleem ligt nu meer bij mijn werkgever, want die hebben nog niets door gegeven aan het UWV. Sinds ik daar werk alleen maar problemen gehad met salarisuitbetalingen.
Dan denk je dat je in april alles geregeld hebt, dan bel ik drie weken geleden op of ze mijn gegevens willen doorgeven aan het UWV. Hebben ze beloofd om dit te doen en dan hebben ze het nog niet gedaan. Nou dan komen ze er zelf maar achter. Net zoals mijn reiskosten die ik nog steeds krijg doorbetaald. Ik ga er niet meer achter aan. Ze merken het vanaf dat ze geen vergoeding voor mij krijgen. Zal niet de eerste keer zijn dat ze door hun fouten meer geld dan anders kwijt zijn. Van mij wordt er toch verwacht dat ik mijn werk goed doe, net zoals bij ieder ander. Naast mijn gewone baan heb ik nog een andere baan: Achter de fouten van anderen aanlopen. Pff, moest het even kwijt.
Vergeet de chocoladerepen in je ziekenhuistas niet.
Nina28 schreef:Lig nog steeds aan de apparatuur, ze weten niet of de hartslagen af en toe dalen of dat met reden is of toeval... Even afwachten dus
Nina28 schreef:Lig nog steeds aan de apparatuur, ze weten niet of de hartslagen af en toe dalen of dat met reden is of toeval... Even afwachten dus
Nina28 schreef:Nou, ben weer thuis hoor! Pfffff zal je altijd zien, vriendlief is niet mee en het is gedoe...
Maar de hartslagen van beide kindjes gingen dus op hetzelfde moment omlaag en de verpleegkundige vertrouwde het niet helemaal.... En dat natuurlijk op vrijdagmiddag als alle artsen al naar huis zijn of in vergadering zitten. Ik moest dus van Gynaecologie naar Verloskunde worden gebracht, daar weer een uur aangesloten op de apparatuur en toen kwam er eindelijk een arts. Nou echt goed voor mijn bloeddruk was dit ook niet.... Over een lange periode waren ze tevreden, maar er zaten toch wat variaties (whatever that may be...) en daarom moet ik morgen terug komen, en zondag en maandag en dinsdag.... Zit hier echt niet op te wachten ga me nu weer zorgen maken. Ik heb zoiets van "Haal de kindjes nu dan"
Maar goed we wachten morgen weer af...
Nina28 schreef:Nou, ben weer thuis hoor! Pfffff zal je altijd zien, vriendlief is niet mee en het is gedoe...
Maar de hartslagen van beide kindjes gingen dus op hetzelfde moment omlaag en de verpleegkundige vertrouwde het niet helemaal.... En dat natuurlijk op vrijdagmiddag als alle artsen al naar huis zijn of in vergadering zitten. Ik moest dus van Gynaecologie naar Verloskunde worden gebracht, daar weer een uur aangesloten op de apparatuur en toen kwam er eindelijk een arts. Nou echt goed voor mijn bloeddruk was dit ook niet.... Over een lange periode waren ze tevreden, maar er zaten toch wat variaties (whatever that may be...) en daarom moet ik morgen terug komen, en zondag en maandag en dinsdag.... Zit hier echt niet op te wachten ga me nu weer zorgen maken. Ik heb zoiets van "Haal de kindjes nu dan"
Maar goed we wachten morgen weer af...
snippie schreef:Hoi dames!
Lig nu te wachten op de gyn!heb aan de ctg gelegen en heb weeën om de 15min soms om de 7min!
Vickey mijn man mag ook na de bevalling blijven slapen:)!is al geregeld!
Knuf[/QUOTE
Hè meis, oh wat spannend allemaal!! Ben benieuwd meis hopelijk komt de kleine snel!! Wel fijn dat je mannetje lekker kan blijven slapen dat is wel zo prettig! Meis heel veel sterkte en ik wens je een voorspoedige bevalling toe!! Toy toy!!
Dikke knuffel!!
snippie schreef:Yeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh het gaat door! rond 12uur ga ik onder het mes!
vandaag ben ik dus mama:)!
Nina28 schreef:Goedemorgen!
Effe snel want moet om 10.00 uur weer in ziekenhuis zijn.
Vervelend Snippie dat het een KS wordt natuurlijk wil je het liefste gewoon bevallen. Je kan je er in ieder geval wel op instellen nu omdat je het vooraf weet. Ik hoor vaak dat dat al veel verschil uitmaakt voor je gevoel.... Onverwachte keizesnee schijnt moeilijker te accepteren te zijn....
Kindjes waren zo'n 2 weken geleden 2600 en 2500 gr. Maandag heb ik weer een groei-echo, maar een keurige gewichten om geboren te worden! Zit gewoon al meer dan 10 pond aan kinderen in me....
Nou tot later!
Im76 schreef:Hee lieve snippie:
Kan me voorstellen dat de klap gister even hard aan kwam! Kan me voorstellen dat je het liefste op een natuurlijke manier wilt bevallen!!
Wel fijn dat je je er nu op kan instellen!! En meid je bent vandaag gewoon mama!!! Ik wens je heel veel sterkte en succes toe!! Hoelang moet je in het ziekenhuis blijven of weet je dat nog niet??
Toy toy meis !
Dikke knuffel
Im76 schreef:Goedemorgen ladies!
BIB helaas!! Als ik het allemaal zo lees en hoor wil ik ook heel graag.
Merk van mezelf dat ik ongeduldig wordt de kleine mag van mij nu gewoon komen eigenlijk!!
Het vrijgezellenfeest heb ik afgebeld ga wel even de mensen mee overvallen eb bij de workshop ga ik vanmiddag even kijken is 5 minuten rijden ongeveer, als het lukt natuurlijk. Mijn man gaat wel maar die komt waarschijnlijk op tijd naar huis. Hij wil niet dat ik tot heel laat alleen ben. De schat. Heb al gezegd dat dat niet nodig is en dat ik wel bel als er wat gebeurd haha! Zal je zien dat het straks begint! Vast niet maar het zou wel leuk zijn haha!
Ik ga even douchen en dan moeten we even boodschappen doen en dan door naar onze vrienden. Ik spreek jullie later op de dag weer.
Dikke knuffel
Eef82 schreef:Snippie balen meis, dat het toch een keizersnede wordt.
Maar wel vandaag al! Wauw!! Heel veel succes enne... Je hebt bijna eindelijk je wondertje in je handen!!
Liefs
Eef
snippie schreef:snap dat je ongeduldig wordt meissie.
je wilt dan ook gewoon heel graag he!
Goed besluit denk ik meid dat je vrijgezellenfeest hebt af gebeld.leuk dat je wel even mee gaat met overvallen.
wat lief dat je man optijd naar huis komt:)!
Dat zeg ik dus ook steeds tegen me man! lieverd ik bel wel als er wat gaan de is.
maar toch zijn ze er dan niet gerust op he;)!
leike schreef:lieve snippie
Heel veel succes vandaag! je bent gewoon over een aantal uurtjes mama! helemaal super!
Hopelijk knap je snel op en horen we hoe t is gegaan en hoe je kleine vent gaat heten!
Heel veel succes nogmaals!
@im: kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt. Ik heb dat eerlijk gezegd nog niet echt. Vind t wel spannend maar voel me nog goed en kan best nog wel ff wachten. Maar ben wel nieuwsgierig, temeer omdat we niet weten wat we kriijgen.
Ow ja, BIB hier natuurlijk
ben trouwens benieuwd of we vandaag ook BUB-nieuws horen van jacq en goosje en msschien nog wel van meer mensen. Spannend!!!
Fijne dag allemaal
liefs