We denken aan je Snippie!!!!!!! Bijna mama... yoehoe!!!!
Ben erg benieuwd naar de foto's van de nieuwe babies!!!!!
Nina28Oud lidBerichten: 1.206Lid sinds: 26 februari 2010
snippie schreef:Dank jullie wel dames!
Goosje en Tinesje gefeliciteerd met jullie zoontjes !
Mooie namen geniet er van!
@Nina meid wat vervelend zeg die pijn!
Hoop dat je kleintjes snel komen!
@im kan wel een teken zijn veel naar de wc moeten.
Ohh leuk weer puzzelen:)!
Heerlijk is dat hè !
Knuf
jersey schreef:Even koekeloeren.
Ik weet wel waarom het zo stil is. Veel te druk om wondertjes te bewonderen. Straks zijn wij ook aan de beurt.
Wel veel jongetjes geboren. Nou november is de maand van de jongetjes, dus de kans is groot dat wij ook een ...... krijgen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Nina28 schreef:Mooi ventje Snippie!! Hoe is het met je wond, heb je er veel last van?
@ Irma: Lekker toch dat niets doen en vooral slapen wanneer het je lukt!! Beter zo fit mogelijk aan de bevalling beginnen... Ja die huilbuien, ik weet ook niet waar ze vandaan komen. Ben normaal ook niet zo.... maar ik ben het zo zat en mijn lichaam werkt niet meer mee en hoe meer controles hoe meer zorgen ik me ga maken. Zal wel de spaning zijn... (en ja de hormonen natuurlijk)
Ben ook erg benieuwd of jij een jongetje of meisje krijgt.... hopelijk weet je het heel snel 😃
@ Angelique: dat zal wel wennen dat je man morgen weer gaat werken!
Monalisa schreef:Im ik heb gehoord dat zoethoutthee weeen op zou wekken:lol:
Het gaat hier prima met de kleine! Drinkt beter, slaapt beter, en verslikt zich minder!
Snippie je hebt echt een heel mooi ventje!!!!
Vickypreg schreef:@Nina, drink ze haha. Ik heb geen zouthout thee en ivnd het ook heel vies haha. Vraag me ook af of het echt wel werkt haha.
@Im, ja denk ook dat het met vermoeidheid te maken heeft. Is echt zwaar nu. Wij schelen maar 2 daagjes....zouden we over een week hier nog steeds zitten BIBen??? Pff hoop het niet!
En dames allemaal nog ff seksen dat helpt echt volgens wat ik heb gehoord 😊
@Monalisa hoest met jou? En je ventje? Wat een mannetje, prachtig!
meissie24 schreef:Goedemorgen allemaal:
Iedereen die inmiddels bevallen is, van harte gefeliciteerd!!
Hier is het wat minder. Ik heb afgelopen week 2 dagen in het ziekenhuis gelegen voor een curretage. Ben met de ambulance van huis gehaald. Er bleek nog een stukje placenta te zijn achter gebleven. Vanaf zaterdag heb ik een borstonteking, maar dat is bijna over. Nog wel voor een week antibiotica..
Het zorgen voor een baby vindt ik erg lastig, wat vinden de andere moeders daarvan? Ik zit met veel vragen, waar eigenlijk geen antwoord op te vinden is. Bijvoorbeeld hoe geef je borstvoeding, beste om een borst leeg te drinken? Mijn mannetje valt namelijk tijdens de voeding steeds weer in slaap en is dan niet meer wakker te krijgen. ALs je hem dan in zijn bedje legt is hij met 5 minuten wel weer wakker.
Momenteel ademt hij ook erg pieperig en lijkt verkouden, ik weet niet goed wat ik daarmee moet.
Hoe ervaren de andere moeders zulke zaken, lopen jullie ook tegen problemen aan?
Ik zal nu proberen een beetje terug te lezen. Ik kan het forum nu moeilijk bijhouden, omdat ik nu de baby er is weinig tijd over heb.
xx
angelique131083 schreef:hoi,
Ik heb hier hetzelfde met de bv, ze valt in slaap en als ik haar weg leg gaat ze huilen en "zoeken"
dus niet genoeg gegeten.
Misschien is het een idee om het CB te bellen met je vragen.
Wat slecht dat je kraamzorg niets uitgelegd heeft wat betreft de BV.
Hoe wist je trouwens dat er een deel van je placenta is blijven zitten? Bij mij komt zometeen de vk
omdat ik nog veel klachten heb...
Ik zal nu proberen een beetje terug te lezen. Ik kan het forum nu moeilijk bijhouden, omdat ik nu de baby er is weinig tijd over heb.
xx