@ Karin, hopelijk wordt ruben snel beter..
@ rian ja oude getrouwe paardje, keupel. hopelijk kunnen ze er iets aan doen..
MajOud lidBerichten: 945Lid sinds: 1 januari 2005
EsRe schreef:SelOg; hier ook gewoon Nutrilon, de gewone... Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, net als bij Loesje... Gijs doet het ook super met FV erbij...
Ik weet niet of jullie dat ook merken, maar de Nutrilon 1 is erg moeilijk verkrijgbaar op het moment. Ben gisteren en vandaag in 4 winkels geweest voor ik voeding had.. overal bordjes op het schap dat het tijdelijk niet leverbaar is. Nu komen ze ook met een nieuwe verpakking, misschien dat het daaraan ligt??
juff schreef:
(Uuhm ja H83, die schoonzus :oops: erg he dat ik hier zo over haar klaag!)
pumi schreef: kheb eindelijk de bloom besteld! krijg m van mn zus, maar ze had elke x geen tijd om m te halen.. dus moest ik zelf maar doen! morgen komen ze 'm bezorgen :mrgreen:
Noor schreef:Sneeuw!!! :-D
tijgertjuh5 schreef:@ Esre--> mijn zoontje heeft dit ook weken gedaan..tussen de 75 cc en 165 cc drinken..ze konden er niks van maken en snapten er niks van..ik heb zelf maar uitgevonden dat ik minimaal 4 uren tussen de voeding wil hebben tenzij hij zn beide handjes aan het opeten is..nu drink hij al 4 dagen constant 165cc, en dit 5 keer per dag..soms laat hij zelfs 5 uren tussen de voeding..ik weet niet om de hoeveel uren jij voed?
loesje80 schreef:EsRe, je inbox is vol 😉
EsRe schreef:Waar?!? :D
pumi schreef:jolanda, dat kan toch een aantal dagen duren voordat ze gewend zijn??
@Loesje; oooh wat ben ik blij te lezen dat jou Gijs ook maar 1x in de 2 dagen een poepbroek heeft! Ik heb vanochtend al ongerust het cb gebeld, omdat ze dus maar geen poepbroek heeft en er wel last van heeft (Gijs ook?), vandaag is de 2e dag, vooralsnog niks maar de dag is nog niet voorbij!
Maj schreef:hihi ja he, we hebben nu 11 jaar een relatie en ik vind hem nog steeds knap hihi
Eef82 schreef:O BB, jij ook alleen!! Hoe lang blijft hij weg? Spannend hè, veel succes!
Ik zit nog steeds in dubio. Heb wel gezegd dat ik iig wil komen eten, dat scheelt weer boodschapjes doen en koken!