Ai Rian, kijk je dan wel uit als je buiten loopt... zeker met je kleintje!!
E82, sterkte met je knulletjes!
Miek, gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Enne... ja, te tijd gaat snel! De bevalling (en al helemaal het zwanger zijn) lijkt alweer zoooo lang geleden! Balen van die pukkeltjes, hopelijk zijn ze snel weer weg!
Jolanda; be proud!! Goed hoor!!
Loesje; heel herkenbaar... Al gaat het vandaag (tot nu toe!!) zowaar iets beter. Elke dag is ook weer anders hè... Ren die kilo's er maar lekker af ;-)!
Minimi; hier ook vanochtend 4 uur tussen de voedingen. Maar was zo blij dat hij eindelijk goed sliep (overdag!), dat is het zo maar heb gelaten. Vanaf 5 weken mag er bes maximaal 4 uur tussen de voedingen zitten. En als ze uitgerust wakker worden, eten ze vervolgens beter!
H83 succes bij de osteopaat vanmiddag!
Voor morgen inderdaad maar afgesproken dat mijn moeder hier heen komt. Zo kan ik lekker het ritme vasthouden. 's avonds ga ik dan daar eten, of m'n ouders eten bij mij, dat kan ook. Ik wil toch maar thuis slapen, want donderdagochtend moet ik vroeg bij de osteopaat zijn.
Gister trouwens een hoop gelezen op de website
www.inbakeren.nl. Bleek dat ik regelmaat verkeerd geïnterpreteerd had. Als je borstvoeding geeft, is het niet de bedoeling om op vaste tijden te voeden (tenzij het vanzelf gaat natuurlijk). Bv is lichter verteerbaar dus het is prima als je kindje vaker wil eten. Moet dus echt voeden op verzoek! Regelmaat betekent puur het ritme slapen-wakker-voeden-knuffelen-box-slapen aanhouden.
Alleen irri dat er zoveel tegenstrijdige adviezen zijn. Op die site las ik dus dat je moet voeden op verzoek en dat een vast tijdschema niet de bedoeling is. Want dat betekent dat je gaat 'rekken', met als gevolg dat je kindje al moe is tegen de tijd dat je eten geeft en hij minder zal eten. En op een half gevuld maagje slapen ze slechter, worden dus weer eerder wakker, ga je weer rekken, kind wordt moe, eet minder etc etc. Maar op het cb zeiden ze juist tegen mij dat ik strenger moest zijn en echt om de drie uur moest voeden... Zucht...
Overigens geldt het niet op vaste tijden voeden niet voor baby's die kunstvoeding krijgen hoor! Dat kan nl. prima!