E82Oud lidBerichten: 2.680Lid sinds: 12 december 2009
J.D heb je al eens contact opgenomen met een lactatiekundige?? Die zijn er voor en hebben misschien nog wel nuttige tips? Als het helpt om de bv beter te laten verlopen??
J.D. schreef:
Dan een vraagje aan de bv mama's die over zijn gegaan op kv.
Hoe moet ik dit aanpakken (los gezien van het afbouwen). Hoeveel kv moet ik dan gaan geven, op het pak staat 5x 200 (water en poeder inéén) maar aangezien ik nu rond de 7 voedingen zit vind ik die 200 wel veel. En voeden jullie dan op verzoek of op tijd? Want de ene keer komt Lucas wel 's nachts en de andere keer niet, weet dus even niet zo goed hoe ik dat dan zou moeten aanpakken.
J.D. schreef:@Noor, wat fijn dat de infacol zo goed werkt voor Noor. Ze heeft het vannacht goed gedaan zeg!
wendela schreef:Ik heb net ook Infacol gehaald, ga het zo meteen proberen, dus hopelijk werkt het hier ook, en slaapt ze weer eens een keer 7-8uurtjes door vannancht.
Vanmiddag lekker gewandelt, heerlijk een beetje het zonnetje erbij!!!!
SelOg schreef:Lex, wat fijn dat het de goede kant op gaat! En Zara is zoooo leuk, ik kan niet wachten tot Almila 3 maanden is en eindelijk de kleertjes van de Zara past
Esre, fijn dat het beter gaat met Naomi
Hier hebben we vanavond een bruiloft. Heb een klein probleempje want al mijn nette kleding pas ik niet en de kleren die ik onlangs heb gekocht zijn voor dagelijks gebruik. Uiteindelijk heb ik besloten om een jegging met een truitje aan te doen. Nog steeds niet echt wat voor een bruiloft, maar het is niet anders
pumi schreef:oh, en ik heb trouwens het idee dat de omneo echt begint te werken 😃
ze kan zichzelf 's morgens bezighouden in de box! Begint ze te "praten" tegen d'r muziekmobile.. heeft ze niet eerder gedaan! en ze heeft echt minder krampjes