tijgertjuh5Oud lidBerichten: 414Lid sinds: 8 juli 2010
ik zou eens wat meer tijd tussen de voedingen laten..was hier een suc6..van 3 naa 4 uren en meneer dronk ipv 70 cc steeds meer..
lotje76 schreef:Ik ga maandag toch naar de prenatal, daar eens kijken, ze hebben wel rode iig, maar ik heb zo'n mooie kerstjurk gekregen in het donker roze, dus rood past daar niet zo goed bij 😊
Wordt het poepschema van jullie kleintjes ook wel eens anders 😊 Noa had eerst zo'n 3-4 poepluiers op een dag, maar sinds 3 dagen spaart ze het ineens op. En dan kan je de klok erop gelijkzetten...om 6 uur savonds poepen en dan zit ook alles onder...dus kunnen we haar wassen en omkleden 😊 Gelukkig wacht ze tot 6 uur, komt de papa net thuis van het werk...kadootje!! zeg ik dan :)
jorina schreef:theelepel olie (olijfolie) door de fles jolanda dan moet ongv na een dag wel verschil gaan merken
pumi schreef:hahaha ik werd vanmorgen door mijn man wakker gemaakt, want Romy had zoveel gepoept, dat het eruit liep en ze had ook nog geplast.. heel zijn broek was nat!
Toen moest hij haar dus verschonen, maar alles zat onder. Kwam hij even vragen hoe dat íe dat moest doen.. haar omkleden, of in bad doen? En ja, het aankleedkussen zat ook onder, maar waar moest hij haar toch laten? haha mannen...
pumi schreef:ik heb ook geen idee, heb gewoon een rode haha
voor de dames die bv geven.. welke voeding geven jullie erbij? (niet dat ik de info nodig heb, maar gewoon nieuwsgierig) In het ziekenhuis kreeg Romy namelijk de hypo-allergeen als bijvoeding bij de bv.
Romy ligt lekker op bed, al vanaf half8. Ben benieuwd hoe ze het vannacht gaat doen, want normaal gaat ze pas om 23uur samen met ons naar bed. Maak haar nog wel wakker zometeen voor de laatste fles. Hoop dat ze snapt dat de nacht dan nog langer duurt!
lotje76 schreef:Weet iemand trouwens hoelang je ontdooide BV kan bewaren in de koelkast? Als je de BV in de koelkast hebt ontdooid.
SelOg schreef:hahaha! Ik heb gehoord dat ze dat vroeger weleens deden. helas lust ik geen whisky, dus ook niet in huis:D
trouwens, hoe doe jij dat met het verschonen van Hailey. Aangezien zij lange nachten maakt, verschoon jij haar ussendoor, of laat je haar gewoon liggen?
Lex schreef:Op naar de kinderarts terug met Billie. Ik lees later op de dag bij - als we niet direct door moeten naart ziekenhuis. Hou jullie op de hoogte...
Maar hoe wil je Faas gaan laten doorslapen? Ik houd me aanbevolen. Hier echt nog een fles rond 3 uur, die ik ook echt niet kan uitstellen met een speen
Gijs en ik gaan donderdag kijken bij het kdv, lekker na zo'n nieuws-item als vanmorgen... Van de andere kant, je kan overal bang voor worden volgens mij...
En danderbij, morgen SNEEUW voorspeld, dus ik hoop dat iedereen rustig rijd en heel huids aankomt en weer thuiskomt.