SelOg schreef:Ik heb even gekeken voor je en ja, ik heb een extra schijf erbij
Nou lekker dan weer, hebben ze niks van gezegd in de winkel en ik kom er natuurlijk thuis pas achter.... bahah!!
SelOg schreef:Ik heb even gekeken voor je en ja, ik heb een extra schijf erbij
jorina schreef:he he he en zie je wel weeeeeeer een vrouw :razz:
mijn vriend zou dat ook doen maar dan wel alleen als wij bij hem in de auto zitten
vorige week nog werden we op de snelweg afgesneden door 1 of andere graftak want die oude lui krijgen geen spiegels en remmen meer tegenwoordig :?
en laten we nou net dezelfde kant op moeten dus bij stil stand werd die oude vent wel ff duidelijk gemaakt dat auto rijden meer is dan alleen maar sturen en gas geven en als dat niet lukt moet ie lekker zijn auto verkopen
want hij bracht op deze manier ons gezin in gevaar
ja ja dit was nog redelijk tactisch gebracht want als jan een slecht humeur heeft had het ff anders gelopen
jan zegt ook altijd als ik voor alles wat ik op de weg zie moet gaan schelden of uit moet stappen had ik geen stem meer gehad en 30 kilo lichter geweest aangezien hij in de transport werkt 😉
nou is jan wel zo ongv 30 kilo te zwaar dus dat uitstappen mag dan wel weer :razz:
ik stond hier laatst naast een enorme patser die al de hele weg voor geen richting gebruikte... hij had best een dure auto, dus ik stond naast hem voor het laatste stoplicht en deed mijn raam naar beneden.. hij zag het en deed het ook!!! dus ik zeg tegen hem... mooie auto hoor!! zal een hoop geld gekost hebben.. alleen jammer dat er voor dat geld geen richtingaanwijzers bij zitten... hahahaha die lul wist niet wat die zeggen moest hoor!! raam omhoog en zo door rood ging die!
Eef82 schreef:Ik heb altijd geroepen dat ik nóóóóit in een station ga rijden en 3x raden wat we gekocht hebben.... juist: een station! Maar dan wel een stoere hè, een alfa romeo 'sportwagon'. Maar ook ik moet toegeven dat ik iets mutsiger ben geworden met de kleine man naast me in de auto. Al begin ik alweer meer aan het idee gewend te raken en wordt ik stiekum alweer iets ongeduldiger... :oops:
EsRe schreef:ik wil ook graag een hond, maar altijd als ik een herder zie lopen dan vind ik ze eng, terwijl ik weet dat ze heel lief zijn.. stom hè...
Rian-kippie schreef:
ik stond hier laatst naast een enorme patser die al de hele weg voor geen richting gebruikte... hij had best een dure auto, dus ik stond naast hem voor het laatste stoplicht en deed mijn raam naar beneden.. hij zag het en deed het ook!!! dus ik zeg tegen hem... mooie auto hoor!! zal een hoop geld gekost hebben.. alleen jammer dat er voor dat geld geen richtingaanwijzers bij zitten... hahahaha die lul wist niet wat die zeggen moest hoor!! raam omhoog en zo door rood ging die!
Rian-kippie schreef:je hoeft toch niet meteen een herder te nemen haha je kunt ook beginnen met zo'n wit klein krullerig keffertje... die kun je nog dubbel grbuiken ook! als je een stok derin steekt heb je meteen een dweil... maar dat wist jij toch wel, onze huishoudkoningin :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Rian-kippie schreef:ff heel wat anders dames... me moeder komt hier net aan, is naar t ziekenhuis geweest... ze schijnt fybromyalgie te hebben... maar nu zit ik dat boekje door te lezen ervan wat ze hier heeft laten liggen, en ik herken mezelf gewoon in heel veel van de klachten die erbij horen!!! ik weet het altijd aan de restverschijnselen van de guillain barre die ik heb gehad.... allemachtig ik zou dit zomaar kunnen hebben.... t kan erfelijk zijn! pfff ben even helemaal perplex!
H83 schreef:Heel herkenbaar, Rianne. Mijn moeder heeft het ook, en ik heb ook veel klachten die je door FM kan hebben... erg apart. Moet zeggen dat sinds de zwangerschap het een beetje beter gaat. Bij mij komt het ook door mijn overgevoeligheid voor alles... ik heb namelijk HSP, lekker gevoelig meisje dus! ;-)
Trouwens, er moet me even wat van het hart Rianne... ik heb gister je blogs op hyves gelezen met tranen in mijn ogen (zeg maar gewoon gehuild) wat ben jij een ongelooflijk sterk wijfie zeg! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet wist wat GB was, en schrok van je foto's maar men, wat een vechter ben jij!! Heb erg veel bewondering voor je, zoals je nu in het leven staat en hoe je alles doet... je flinkt het maar mooi!!
Zo... dat moest ik even kwijt!! ;-)
Rian-kippie schreef:slik.. nou maak je me verlegen hoor.... veel mensen zeggen dat tegen me, dat ik sterk ben enzo.. ik zelf ben me er niet zo bewust van... ik probeer gewoon me leven te leven... life goes on... als je gaat zitten kniezen kom je nergens denk ik dan maar...
tijgertjuh5 schreef:@ allemaal--> wie van de baby's trekt zich al op aan de handjes tot zit stand..mijn zoontje laat zijn hoofd hangen dus het lukt hem nog niet..hebben jullie tips hoe dit wel voor elkaar te krijgen
tijgertjuh5 schreef:@ allemaal--> wie van de baby's trekt zich al op aan de handjes tot zit stand..mijn zoontje laat zijn hoofd hangen dus het lukt hem nog niet..hebben jullie tips hoe dit wel voor elkaar te krijgen
Nadia30;688023Probeer haar dit schema aan te leren. Voeden-knuffelen-alleen spelen in box-eerste gaapje of jengeltje naar bed (wakker)-slapen enz..[/QUOTE schreef:
slaapt Elina meteen na het voeden en knuffelen? Ikk probeer ook dat schema aan te houden sinds kort, maar Romy valt echt altijd meteen in slaap... dus in de box leggen schiet niets op! Dan gaat ze huilen omdat ze gewoon moe is.
Maar misschien komt dit wel omdat ze dus elke keer maar max. 30min slaapt..
tijgertjuh5 schreef:mijn zoontje gaat naar de fysio ivm zijn voorkeurshouding en omdat zijn hoofdje aan 1 kant iets platter werd..hiervoor vele aanpassingen toegepast en tips gehad dit gaat super..alleen heeft hij nu dus moeite met zn hoofdje optillen..
tijgertjuh5 schreef:hier hebben we al 2 weken een doorslapend kereltje, van 22.00 uur tot 07.00 uur..hij doet het zo goed!hij is net 2 maanden oud..