Meeting:
Brabants Boerinneke
Miek
Esre
Rian Kippie
Natascha1982
Wendela
Noor
jorina mits ik een beetje knappe auto heb want rijd nu in een rammelige oude polo
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
H83 schreef:Ik ook! 😉
lotje76 schreef:Noor: Hoe ben jij begonnen met afbouwen? ik wil aan het eind van de week beginnen met afbouwen. Ik wil de ochtend en avondvoeding, als het lukt, wel blijven doen.
Wanneer is jullie meeting en hoe en waar enzo...wie weet kan ik ook wel 😉 Al klets ik nog niet zolang mee hier 😊
pumi schreef:
De fysio is ook langs geweest vanmorgen. Heb wel goede tips gekregen. Ze komt volgende week weer. Wat ik wel fijn vind is dat ze me ook tips en oefeningen geeft voor de krampjes. Ze zei ook dat ik haar overdag in de kinderwagenbak kan leggen ipv op bed, omdat ze in bed niet zolang slaapt overdag.. En in de box dus echt alleen om te spelen. Dat gaan we dus ook uitproberen!
H83 schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd naar de oefeningen tegen krampjes... kan je wat uitleggen, of is dat te ingewikkeld??
Ik ben nog steeds van plan om te komen hoor. Het weer voor zondag en maandag ziet er goed uit, dus verwacht dat het dinsdag ook fris masr zonnig zal zijn.
juff schreef:
Het rode vlekje is geen luieruitslag.. Daar is het te groot voor, hij is denk ik 2 cm lang. Vind het nu wel een beetje eng als niemand het herkent.. Heb ook al op internet gezicht maar kan niks vinden.. Ach hoor het straks wel
SelOg schreef:Ja man, die mannen (het waren meestal mannen) dachten dat ze het konden winnen van een polootje. En het mooiste moment is als ze zien wie er achter het stuur zit; EEN VROUW. Je zag ze echt denken: Ik heb verloren van een VROUW muhaha
Rian-kippie schreef:@ esre!! zo lekker nachtje dan!! enne jij en loesje stiekem al een voorproefje doen haha
Rian-kippie schreef:gaaf he!! hahaha ik deed dat ook altijd... al heb ik ook 1 keer vreselijk voor lul gestaan... 3 stoplichten achter mekaar stond ik naast een auto vol met jonge mannen en trok ze er iedere keer uit... bij de 4e hadden we eerts nog ff oogcontact en toen ie op groen ging... sloeg mijn auto af hahahahha
Lex schreef:Ik zit er door vandaag, voel me zo moedeloos omdat de situatie niet verbetert en ben zo uitgeput. Ik heb geen fut meer. Morgen weer een nieuwe dag en hopelijk kan ik me weer wat oppeppen.
We mogen morgennamiddag tegen 15u voor de eerste keer naar de osteopaat.
Maandag moeten we terug naar de kinderarts en vandaar waarschijnlijk terug naar het ziekenhuis.
Ik had het me echt niet zo hard voorgesteld, ik wist dat het natuurlijk lastig ging zijn, wennen aan een nieuw kindje en de slapeloze nachten. Maar dit is zo veel meer dan dat en ik kan het niet altijd zo makkelijk aan.
Ik vraag me veel af wanneer ik kan gaan genieten van mijn kindje. En het dagelijks zien dat ze zo afziet na de meeste maaltijden breekt mijn hart. Je staat er zo machteloos tegenover. Ik doe alles wat ik kan, maar het helpt maar niet.
Nu ja, morgen een volgende nieuwe stap en maandag ook. Hopelijk verbetering. Telkens nieuwe hoop aanwenden.
Sorry is een wat down berichtje.
H83 schreef:Ik heb ook weer wat hoor! Ik begin babydump zo langzamerhand een beetje te (*&^%; ik heb de doomoo seat gekocht voor Nadé vanavond, een showroom model omdat de seat die ik wilde niet op voorraad was en ik niet wilde wachten, nou goed... maar nu begrijp ik op internet dat de schijf zonder gordeltje er gewoon bij hoort?? Nou, die heb ik er dus mooi niet bij gekregen... Wie weet of dat klopt, dat die andere schijf er gewoon bij had moeten zitten?? Morgen maar even achteraan bellen dan...