E82Oud lidBerichten: 2.680Lid sinds: 12 december 2009
Rian, heel veel sterkte meis....weet hoe ontzettend moeilijk deze stap is, maar je maakt deze beslissing alleen omdat je heel veel om je paardje geeft. Nogmaals sterkte meis, denk aan je.
Maj schreef:nee geen beschrijving op internet. Let op het kan heel eng overkomen hoor!! Maar ik zet haar neer in zitstand, dus billen op mijn bovenbenen en beentjes naar de voorkant. dan pak ik met een hand (natuurlijk de kant waar ze naar zit) haar nekje/kinnetje vast,zodat ik haar kan ondersteunen duim de ene kant en de rest de andere kant zodat je een liggende ) hebt. die je dus onder haar kin schuift, een beetje de tummytub manier maar dan van voren... Op deze manier vallen haar wangetjes zeg maar een beetje over je hand, het kan een akelig gezicht zijn maar Isis vind het prima!
Dan laat ik haar een beetje naar voren zakken zodat ze een beetje dubbel zit en dan wrijf of klop ik haar op haar rugje...
Ik zal dadelijk even vragen of papalief er een foto van wil maken. want ik denk niet dat het heel duidelijk is?
Jolanda10 schreef:gebruikt iemand hier nuvaring???
tijgertjuh5 schreef:heb wel een idee nu maar wacht nog even op de foto :-)
H83 schreef:Nee... ik zit te denken aan Mirena... iemand daar ervaring mee??
Jolanda10 schreef:@Lex kijk eens op www.debakermat.nl
Ik zweer bij deze manier van inbakeren. Dit is ook het advies van het cb bij ons.
Je rolt je kindje als het ware in 2 doeken, met de armpjes langs het lichaam. Dit geeft het geborgen gevoel van het leventje in de buik. Ook kan een onrustig kindje wat bijv niet in slaap komt, zichzelf niet steeds 'slaan'. Is ook goed voor buikkrampjes enz.
Via de website kan je veel meer info vinden, en dingetjes bestellen. (ook vanuit belgie.) Ik heb er ook besteld en alles netjes geleverd gekregen. Is dus ook betrouwbaar.
Ik denk dat je Billie hier ook echt mee kan helpen.
pumi schreef:H83, gefeliciteerd!! En uuuhm.. wat is een schep??? Wel sneu van de blauwe plekken.. maar dat trekt nog weg toch ;)
EsRe schreef:Ja ikke... fantastisch... nooit meer ongesteld.. heerlijk..
Maar een Mirena plaats je voor meer jaren, dus als je binnen nu en een paar jaar voor een tweede gaat zou ik het niet doen.
Ik heb hem 3 jaar gehad. Er zitten juist heel weinig hormonen in, alleen in het staafje zeg maar. Een pil moet eerst je hele lichaam door, en de mirena geeft een heel klein beetje af, je kunt hem 5 jaar laten zitten en dan moet hij vervangen worden.
Inzetten is wat vervelend, maar het schijnt als je een kind hebt gehad het veel minder is.
Ik was er super blij mee, zou hem zo weer laten zetten, maar wij willen binnen nu en een paar jaar voor een tweede gaan, dus ik ben nu aan de pil, en ik vind het helemaal niks... zoveel hormonen... blegh...
Jolanda10 schreef:Nog ff snel. H83, je hebt ook iets wat je in je arm plaatst? Dit gebeurd onder verdoving, en is misschien minder vervelend. Weet alleen zo snel niet hoe het heet.
Snap je wat ik bedoel of niet? :-D
EsRe schreef:Begin een beetje geirriteerd te raken van de nachtvoeding.. Vind het niet erg dat ze komt, maar wel dat ik daarna niet meer in slaap kan komen...
Ben alweer wakker vanaf 2.15u... dat wordt wat als ik straks weer moet werken... Zie ik er ook uit als Wednesday...
Lex schreef:ik heb ze nu opgepakt pff