Esre, tipje:
www.debakermat.nlKan je gelijk een boekje erbij bestellen, met alle tips en trucs! 😊 Krijg je netjes alles thuis gestuurd na ong 2 werkdagen.
Ook zijn de bakerdoeken echt heerlijk! Mag je op 60 graden wassen (dus bestand tegen ongelukjes met poepluiers! :-D)
En ook sterk genoeg, en warm genoeg. Je moet met inbakeren namelijk oppassen dat je je kindje niet te warm weg legt. Naja, bekijk de website maar eens.
Hier vanochtend vroeg al aangewandeld met al men lieverdjes! Heerlijk door die sneeuw. Lekker frisse neus gehaald en uiteindelijk aan de thee bij men schoonouders weer warm geworden.
Vanmiddag weer terug gewandeld en net zijn men zusje en haar vriend een spelletje komen spelen. (Helaas niet met een leuke afloop, omdat men zusje niet bepaald tegen haar verlies kon! Pfff..) Nu fftjes bijlezen hier, en dalijk nog wat strijken.
Kan maar alvast gebeurd zijn, want volgende week heb ik het mega druk!
@ Lex, ben benieuwd of Billie hier rustig van gaat worden 😊
@ Pumi, de nachten gaan steeds wat beter. Afgelopen nacht heeft Siem van 23.30 tot 5.30 geslapen. Niet slecht toch? Overdag is het ook een erg tevreden mannetje, lacht veel..
Dus, ik denk wel dat we hier uiteindelijk een goed resultaat mee krijgen.
@Minimi, misschien is Bjorn een mannetje wat gewoon erg gevoelig is voor prikkels? En is hij doordat hij gisteren niet thuis in de rustige omgeving was, vandaag een beetje van slag?
@ Jorina, lekker ja, die frisse lucht buiten!! En wat leuk he, dat sleeen! 😃 Ik zag hier ook veel kindjes vooruit getrokken worden door paps en mams.
@ Selog, BB heeft de foto's gemaakt.
Zo, ik ben weer bij! Dus, ga me wagen aan de strijkwas.
Fijne avond