ik zit nu op vijf a zes voedingen, borstvoeding en als ik het afkolf is het ongeveer 120 cc dat ze drinkt
jij?
LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
snippie schreef:ik had even een vraagje aan de meer ervaren moeders.
Hoe doen jullie dat als jullie kleine tot half 7 sóchtens slaapt en daarna gevoed is?
Giovanni slaapt sinds gisteren na die voeding niet .
Nu is mijn vraag leggen jullie de kleine dan meteen terug in zijn bedje na de voeding of gaan jullie dan nog even zitten met de kleine.
voor heen als hij om 4uur kwam kon ik hem na de voeding gewoon in bed leggen en kwam dan pas om 8 uur weer.
kan het zijn omdat hij zolang geslapen heeft hij echt niet meer moe is?
Lex schreef:gisteren heeft ze geslapen van 23u30 tot 4u en dan voeding en dan terug geslapen van 5u tot 9u15 Goed he!
Rian-kippie schreef:ik rekende ook per 24 uur...
ik zit nu op 4 voedingen van 210 cc om de 4 uur... of had ik dat nou niet al gezegd vandaag?!
Jolanda10 schreef:Haha, ja, dat had je al gezegt 😛
Hoe gaat 't met je??
Rian-kippie schreef:@ karin, waarom zit je nog in de ziektewet dan? misschien heb ik het gemist of vergeten hoor... maar was ff nieuwschierig..
juff schreef:Karin was het niet voor je been die uitviel? Of zit ik er nu helemaal naast?
Jolanda10 schreef:
Hoe doen jullie oud en nieuw met jullie ukje?
juff schreef: Het 'hoogtepunt' was toch wel dat de discotheek in ons dorp in brand stond en wij binnen waren! Wat een paniek en chaos krijg je dan zeg!!!
H83 schreef:Goh zeg, dat wist ik helemaal niet :shock: !! DLL is nu weer open toch??
juff schreef:Niet? Was nogal big news! Maar nu is het idd sinds september weer open!
Hoe is het afgelopen met de fles? Wie heeft het meningsverschil gewonnen?
Hier sliep ons meisje dus om 22.45 en om 4.15 werd ze wakker.. Ik was helemaal verbaasd en vond het geen tijd voor de fles dus speen gegeven en heb haar om 8 uur wakker gemaakt voor de fles. Nu slaapt ze weer. Lekker hoor!
Vandaag lekker dagje niks. Vanavond alleen ff naar de stad, er wordt een prenatal geopend met veel kortingen, dus misschien vind ik daar een slaapzak.
EsRe schreef:Komt ook vanwege mijn overgewicht nu, 3 januari ga ik er keihard voor, moet 20 kilo afvallen, ik was ook al te zwaar toen ik zwanger werd... dus 3 januari is het dag lekker eten en hallo Sonja....
H83 schreef:Hier ook... ook 20 kilo eraf, of 3 januari Hallo Sonja.... Kunnen we elkaar hier ook steunen dacht ik zo!!!!