Oeh meiden, ik wil nog een tip doorgeven!
Ik heb al een aantal keer antibiotica moeten geven aan 1 van mijn kindjes en zeker als ze klein zijn is dat een ramp. Ze vinden het vies, en zeker Thom moet er niets van hebben, dat spuitje werkt dan ook voor geen meter en hij liet het telkens ´gorgelen` in zijn keel, zo´n rrrrrrr geluid maakte die dan, maar doorslikken ho maar.
Ineens herinnerde ik me dat mijn schoonmoeder toen mijn dochter de eerste keer ziek was een klein flesje (echt heel klein) had gekocht, speciaal om medicijnen zoals anti biotica toe te kunnen dienen.
Nou sinds ik die weer gebruik is het geven van de a.b geen probleem meer en drinkt hij het in een paar teugjes leeg. Zelfs in zijn slaap en hij werd er niet wakker van!
http://www.baby-walz.nl/Lichaamsverzorging/Gezondheid/Huisapotheek/dmc_mb3_search_pi1.pos/1/group/55180/ordernumber/Medicijnflesje/product/1652830/L/3/NL-Produktdetail.a833.0.html Daar kun je het zien.
Hopelijk hoeven jullie nooit antibiotica te geven, maar dit is echt zo veel makkelijker dan 8 dagen vechten met zo´n spuitje- of lepel net wat je mee krijgt van de apotheek, dus ik dacht ik geef het even mee!