mick schreef: Moet zo even het kerstpakket van mijn vader ophalen, die is de hele week ziek geweest. Moet ook even naar de stad. Heb geen bakjes genoeg om al het eten in te vriezen. Wil een voorraadje aanleggen voor als ik moet werken.
Ben later terug!
Whaha soms best grappig. Jij hebt net zon contact met je ouders als ik.En mijn vader is ook de hele week ziek geweest! En ik heb vandaag in mijn pauze op het werk snel even naar de Xenos geweest om bakjes te halen voor de groentenhapjes in te vriezen! Is dat niet sterk hhihi;) Ik heb worteltjes gemaakt, bloemkool en broccoli! Ik ga denk ik morgen ook maar eens proberen 3 flessen te geven. Normaal als ze s morgens langer slaapt dan half 9 dan maak ik haar maar wakker want kom anders voor geen meter uit en moet alles zo op elkaar proppen. Ik ga het gewoon proberen en zie wel hoe ze het red? Vooral als ik ga werken is het even uitproberen. Dan drink ze rond 7.25 haar eerste fles. 10.00 fruithapje en dan evengoed rond 12.00/ 12.30 haar 2de fles. Dan voor tussendoor maar diksap en liga of nog een beetje fruit en rond 16.30/ 17.00 groentehap! Ben benieuwd..
Owja we hebben gisteren ook nog eindelijk de adapter gekregen van de bank! Jippie, lig nu heerlijk met mijn voetjes naar voren te relaxen met mijn laptop op mijn schoot en tv aan het kijken, hoezo verslaafd;)