Ik heb juist - tegen de verwachting in -
geen bruinige afscheiding. Eigenlijk goed nieuws dus 😉
Tja, mn moeder kan een uur over de ellende van andere mensen praten. Ik ben haar uitlaatklep, zeg maar. Ik vraag haar wel eens of ze ook vrolijke vriendinnen heeft, maar die heeft ze niet en trekt ze ook niet aan. Ze heeft graag medelijden met anderen, zodat ze zich melancholisch kan voelen en denkt daar gelukkig van te worden. Ik kan het weten, want ik lijk op haar 😛
Na een uur haar te hebben aangehoord, heb ik geen zin om over mij te beginnen, aangezien ze alles vergelijkt met wat ze zelf heeft ervaren. Maar van sommige dingen heeft ze gewoon echt geen verstand. Bovendien trekt ze alles naar het negatieve.
Ze heeft een aandoening, waarvan ik (beroepsmatig) weet wat ze ertegen moet doen, maar ze doet het niet: 'Ben bang dat anderen vinden dat ik me aanstel'. Tja, daar schiet niemand iets mee op, maar ze is zó bang om onaardig gevonden te worden, dat ze er intussen zelf onder lijdt.
We zouden zondag naar mn ouders gaan, maar ik weet niet of ik dat wel moet doen.. Misschien met mn vader bellen :?
Pfoeh.. :| is er geen Vereniging voor Familieleden van Zelfmartelaren?! :roll:
Mariekepiek schreef:Nadine schreef:@Snippie en Snoepie
@Marieke
Ik zie dat de na ovulatie temp in mei, juni en juli wat hoger is dan de maanden ervoor. Kan me voorstellen dat er wel een bevruchting, maar geen innesteling heeft plaatsgevonden. Lijkt me waardevolle info, mocht je de mmm in moeten. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit! Succes en de duimen draaien hoor 😉
Ik houd het nog even spannend. Ik had vandaag bruinige afscheiding verwacht, maar nog niets de bekennen en mn temp is vandaag weer hoog :?
Wat mn moeder betreft: thx voor de steun! Had het echt ff nodig.
Voor de vakantie hadden we al een paar gesprekken, dat ze mij ervan weerhield om aan mn toekomst te werken door steeds het verleden te willen veranderen. Dat ze me daarmee weerhield van vooruitgang kon er bij haar eerst niet in, later wel, maar ze is als de dood dat onze relatie verslechtert. Dat klopt ook, omdat ze altijd haar hart lucht bij mij, maar ik wil het allemaal niet meer aanhoren. Het geeft me een rotgevoel. Soms voel ik me net haar moeder :roll:
Ik ben echt toe aan een eigen gezinnetje :D
Ja ik heb ook het gevoel dat er in die maanden een bevruchting heeft plaats gevonden. Nu heb ik dat gevoel niet. Maar zal mijn grafieken inderdaad allemaal aan de gyn. geven dan.
bruinige afscheiding kan vanalles betekenen. Aankonding mestruatie was het bij mij tot nu toe altijd. Maar je temp. is nog hoog, dus wie weet een innesteling.
Als je moeder altijd maar met haar problemen bij jou komt, snap ik dat je dat moeijlijk vind. Dat je je dan verantwoordelijk voelt, terwijl je niet in de positie zit haar echt te helpen vanwege moeder-dochterrelatie. Het zou andersom kunnen zijn of wederzijds als jij ook bij haar terecht kunt. Maar goed dat licht er ook maar net aan hoe zij haar problemen brengt en de toon waarop ze dit doet en waar het over gaat. Ikzelf vind het ook weer niet fijn als mijn moeder met een probleem zit of zich rot voelt en het niet verteld, terwijl ze gewoon zelf ook had kunnen bellen.